Аюму Іваса розпочинає свій шлях у Формулі-1 на трасі Сузука

Estimated read time 1 min read

На знаменитому автодромі Сузука пульс японських фанатів Формули-1 пришвидшиться, коли один з них, Аюму Іваса, готується сісти в кокпіт RB VCARB 01 для першої вільної практичної сесії. Разом зі своїм співвітчизником Юкі Цунодою Іваса втілює місію RB по вихованню нового покоління гоночних талантів, виводячи обох гонщиків на шанований асфальт їхньої батьківщини.

Отримавши одну з двох обов’язкових для новачків безкоштовних практик, 22-річний Іваса, багатообіцяюча фігура в сузір’ї молодих гонщиків, до якого також входять резервний ас Ліам Лоусон та претендент на Ф2 Ісак Хаджар, демонструє палкий патріотизм та великі амбіції. “Виступити за кермом в рамках уїк-енду Формули-1 в Японії – це доторкнутися до мрії, яку я довго плекав, – це стартовий блок у моєму прагненні до перемог у перегонах і, зрештою, до кінцевої мети – Чемпіонату світу Формули-1″, – сказав пристрасний Іваса.

“Виступити за кермом в рамках уїк-енду Формули-1 в Японії – це доторкнутися до мрії, яку я довго плекав.”

Перший досвід молодого пілота у Формулі-1 зародився на піщаних просторах Абу-Дабі під час тестів для молодих водіїв – випробувального полігону, який тоді перебував під прапором Альфа-Таурі. Тут Іваса вразив Лорана Мекіеса, директора команди, який не приховує, що Іваса подає великі надії. Мекіс згадує врівноваженість юнака, яка швидко призвела до того, що він отримав важливу роль у програмі симуляторів команди – технологічному стрижні, що забезпечує пряму підтримку під час перегонів.

Переваги такої комплексної підготовки неможливо переоцінити. Цього року головним полем битви для Іваси є японська серія Super Formula, і він уже продемонстрував свій потенціал, посівши дев’яте місце у своєму дебютному заїзді в Сузуці, випередивши своїх однолітків як найкращий новачок. У 2020 році він став чемпіоном Франції у класі F4, що відкрило йому шлях до виступів у F3 з Hitech, а згодом у F2 з DAMS. Рік, пронизаний як тріумфами, так і невдачами, приніс йому почесне четверте місце в заліку чемпіонату F2 – гіркувато-солодке, зважаючи на його неабиякий талант.

Еволюція RB триває; хоча її ідентичність як безпосереднього дублера Red Bull, можливо, розмита, мета виховання майбутніх гонщиків Red Bull залишається незмінною. Генеральний директор Пітер Байєр у діалозі з Autosport пояснює стратегію об’єднання досвідчених пілотів зі свіжими обличчями. Ця ідея лежить в основі оновленої програми TPC, яка дозволяє використовувати минулорічні моделі, що мають вражаючу схожість з новітніми машинами, у приватних тестах. Переваги такої схеми знайшли своє підтвердження у швидкій акліматизації Оскара Піастрі у Формулі-1.

Мудрість полягає в тому, щоб зробити цих молодих водіїв не просто знайомими, але й інтуїтивно зрозумілими зі складними приладами та динамікою сучасного боліда Формули-1. Bayer передбачає значний пробіг для Лоусона, Хаджара і, можливо, Іваси, посилаючись на свіжу актуальність машин 2022 року. У складному танці плекання талантів, що зароджуються, інвестиції RB в молодь у поєднанні з автентичністю їхніх випробувальних полігонів, здається, готові написати нову захоплюючу главу в історії Формули-1.

Вболівальники та шанувальники з нетерпінням чекають, як безцінний досвід Іваси, отриманий на симуляторах, втілиться на реальному асфальті Сузуки – траси, яка вимагає поваги та винагороджує мужність. Коли він одягає шолом, прагнення нації віддзеркалюють його власні: підкорити вершину автоспорту, осяяну світовим прожектором. Двигуни запалюються, сага розгортається.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/red-bull-junior-iwasa-to-contest-f1-japan-fp1-for-rb/10591897/