Audi прискорює повне поглинання Sauber Motorsport, щоб збільшити свою присутність у Формулі 1

Estimated read time 1 min read

Німецький автомобільний титан Audi зробив рішучий крок у Формулі-1, готуючись до жорсткої конкуренції, оголосивши про повне придбання Sauber Motorsport. Це сміливе рішення було прийнято після придбання 25% акцій, що свідчить про чіткий намір стати домінуючою силою на трасі, починаючи з 2026 року, завдяки власним двигунам та шасі.

Всупереч чуткам про те, що Audi може зупинитися на 75% частці своїх інвестицій, компанія натиснула на педаль газу, прискорюючи реалізацію своїх планів щодо отримання повного контролю. Це не просто стратегічне рішення на довгострокову перспективу; це крок, який обіцяє турбонаддув можливостей Sauber у найближчому майбутньому.

Ксеві Пуйолар, прозорливий керівник гоночної інженерії Sauber, добре розуміє, що ця угода не лише забезпечує довгострокове виживання Sauber, але й діє як високооктановий імпульс, який принесе користь і в короткостроковій перспективі. Спираючись на свій багатий досвід роботи з такими командами, як Jaguar, Williams та Toro Rosso, Пуйолар цінує життєво важливий вплив інвестицій Audi. Він розглядає їх як критично важливе фінансове вливання палива, яке дасть змогу значно покращити роботу шасі протягом наступних сезонів.

Досвід Пуйоляра свідчить про те, що Sauber має розпочати роботу з нуля, побудувавши міцний командний фундамент, який легко інтегрується з повноцінним входженням Audi у спорт.

Однак він підкреслює, що проміжні роки не повинні бути відкинуті. Конкуренція та невпинна гонитва за очками визначають дух перегонів, і це полум’я Sauber має намір підтримувати яскраво горіти – гонка за гонкою.

Як задокументував авторитетний спортивний фотограф Енді Хоун, ентузіазм Пуйоляра щодо участі Audi полягає не лише у фінансовій стійкості, а й у психологічному піднесенні всієї команди – зміцненні позитивного мислення та відродженні прагнення до успіху, незважаючи на виклики, які можуть виникнути.

У попередньому сезоні Sauber, що виступала під прапором Alfa Romeo, намагалася зберегти свою початкову конкурентну перевагу після введення нового регламенту епохи наземних двигунів. Хоча спочатку вони дотримувалися мінімальних вагових обмежень, врешті-решт вони відстали і фінішували дев’ятими в заліку конструкторів, оскільки їхні суперники наздогнали їх.

На тлі перестановок у вищому керівництві Audi, коли генеральний директор Маркус Дюсманн поступився місцем Герноту Доллнеру, зростав скептицизм щодо амбіцій Audi у Формулі-1. Тим не менш, прискорена покупка сприятливо розвіяла сумніви щодо їхньої прихильності до автоспорту.

Audi не пошкодувала жодної кінської сили для реалізації своїх намірів у Формулі-1, призначивши колишнього керівника Олівера Хоффманна наглядати за діяльністю Sauber. Більше того, призначення Андреаса Зайдля, колишнього керівника команди McLaren, генеральним директором команди Audi Формули-1 свідчить про стратегічні наміри виробника та серйозність їхнього входження у спорт.

Для шанувальників Формули-1 майбутня поява Audi на трасі означає більше, ніж просто ще одного конкурента – це вісник нової глави технологічних інновацій, загострення конкуренції та потенційної зміни спортивного ландшафту. Думки Пуйоляра нагадують нам, що дорога до 2026 року, можливо, ще будується, але це захоплююча подорож, якою можна насолоджуватися з кожним колом, подорож, в якій Sauber, за підтримки Audi, має всі наміри прискоритися до майбутнього, прикрашеного успіхом.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/sauber-audis-accelerated-f1-takeover-a-boost-for-short-term/10587467/