Чудова стратегія Ferrari на ГП Японії: Леклер і Сайнс Ексель з SF-24

Estimated read time 1 min read

Тактична кмітливість Il Scuderia Ferrari була повністю продемонстрована на нещодавньому Гран Прі Японії, де Шарль Леклер успішно реалізував стратегію “однієї зупинки”, перемістившись з восьмого на почесне четверте місце. Його напарник по команді, Карлос Сайнс, продемонстрував ефективність тривалої роботи на середніх гумових сумішах перед тим, як перейти на свіжі жорсткі шини в останній частині гонки, що дозволило йому випередити конкурентів і посісти третє місце на подіумі.

Оскільки SF-24 команди Prancing Horse демонструє покращені характеристики на гоночній трасі, Сайнс приписує значну частину цього стратегічного стрибка вперед покращеній продуктивності автомобіля. Як повідомляє Autosport, Sainz вважає, що помітне поліпшення їхньої стратегії в основному пов’язане з розширеними можливостями їхнього останнього зарядного пристрою. Він зазначає, що в той час як стратегії попередніх сезонів були обмежені можливостями боліда, SF-24 дає команді набагато більше свободи у виборі тактичного підходу.

Дійсно, історія боротьби Ferrari цього року змінилася. Пройшли ті дні сезону 2020 року, коли Леклер і Сайнс, незважаючи на сильну кваліфікацію, часто ставали свідками того, як їхні позиції руйнувалися по ходу гонки.

Ті дні були затьмарені серйозною деградацією шин і машиною, яка, здавалося, чинила опір будь-яким стратегічним іграм, на які наважувалася команда, часто відкриваючи їх для критичного аналізу як з боку вболівальників, так і з боку експертів.

Фотодокази успіху уїк-енду, зроблені талановитим Марком Саттоном з Motorsport Images, підкреслили відчутні покращення, яких досягла Ferrari, що з новою силою керує трасою.

Сайнс розповідає про минулорічну головоломку, коли нездатність Ferrari розтягнути ресурс шин неминуче робила їх вразливими перед конкурентами, які в кінці гонки використовували жорсткіші компаунди. Відсутність стратегічної гнучкості не лише зробила їх передбачуваними, але й, зрештою, неефективними.

Проте, ситуація змінилася: шини SF-24 виявилися більш щадними до шин, що дозволило гонщикам викладатись на повну без надмірного зносу шин. Ця новознайдена гнучкість дозволяє ширший діапазон стратегічних варіантів, що висвітлює стратегічні завдання команди в набагато більш сприятливому світлі.

Для шанувальників Формули 1, які перетравлюють ці ідеї, головним висновком є поєднання технічного прогресу та стратегічної еволюції. Це нагадування про те, наскільки тісно пов’язана продуктивність боліда із загальною тактичною картиною. Оскільки Ferrari продовжує допрацьовувати SF-24, здатність команди перехитрити суперників у день гонки є переконливим свідченням їхнього прогресу. З такими помітними досягненнями у шанувальників легендарної команди з Маранелло є всі підстави з оптимізмом і хвилюванням очікувати на решту гонок сезону.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/wed-sainz-better-f1-car-the-biggest-factor-behind-ferrari-strategy-jump/10596804/