Інноваційний болід RB20 від Red Bull Racing: технологічний прорив у Формулі-1

Estimated read time 1 min read

У той час як ентузіасти Формули-1 ретельно вивчають технологічну еволюцію гоночних болідів, фанати та експерти Red Bull Racing вивчають кожен сантиметр конструкції RB20 – останню главу інновацій, яку розробляє команда – і це ще не все. Вузькі бокові повітрозабірники, що привертають увагу, і чудово спроектована нижня частина боліда 2024 року – це лише верхівка айсберга в айсберзі ретельно продуманих удосконалень, спрямованих на поєднання ефективності охолодження з аеродинамічною досконалістю.

З початком сезону інженерна команда Red Bull невпинно вдосконалює системи RB20. Ключове оновлення закрутило голови на Гран-прі Японії; при найближчому розгляді новий повітрозабірник, геніально розміщений поряд із задньою ніжкою німба, привернув увагу досвідчених спостерігачів Формули-1. Ця незначна зміна відсилає нас до першопрохідницького духу Benetton B188 1988 року. Вона оживила спогади про інновації минулого, показавши, що іноді найефективніші ідеї – це відлуння винахідливості, яка довго дрімала.

Креативне розміщення повітрозабірників Red Bull у 2024 році є сміливим відхиленням від норми, що свідчить про революцію в стратегії охолодження RB20.

За задумом художника-ескізника Джорджіо Піоли, ці повітрозабірники, тонко вписані в кокпіт, спрямовують свіже повітря до геніально розміщеного радіатора, розташованого поруч з силовим агрегатом, що свідчить про невпинне прагнення команди до поліпшення продуктивності.

Стає все більш очевидним, що ці нові повітрозабірники не просто доповнюють один одного. Вони, здається, стратегічно перенаправляють повітряні потоки всередині автомобіля, оптимізуючи їх розподіл через кришку двигуна та бокові панелі. Зміни також відбулися у верхньому повітрозабірнику боліда, який став більш компактним порівняно з ранніми моделями, що свідчить про невпинний процес вдосконалення Red Bull.

Подальші інновації очевидні в доданому вертикальному диверторі потоку, інтегрованому в дзеркало заднього виду RB20. Це доповнення є ключовим в управлінні складною аеродинамікою над поверхнею боліда, забезпечуючи гармонію між охолодженням та аеродинамічними вимогами.

Модульна конструкція, яка характеризує боковини та кришку двигуна RB20, також вказує на надзвичайну гнучкість підходу Red Bull, що дозволяє їм вдосконалювати конфігурацію боліда від перегонів до перегонів. Те, що ми спостерігаємо в Японії, цілком може розвиватися в наступних Гран Прі, оскільки команда масштабує свою теплову та аеродинамічну ефективність відповідно до вимог кожної траси.

Невпинне прагнення до досконалості на цьому не зупиняється: в Японії Red Bull внесла зміни в днище та переднє антикрило RB20.

Ці зміни, що розширили межі аеродинаміки боліда, призвели до збільшення локальної генерації навантаження. Завдяки більш вираженому вигину на передньому крилі та вражаючому топорищу у вигляді сокири, Red Bull прагне підвищити гармонію RB20 з повітряним потоком, продовжуючи свою спадщину аеродинамічної витонченості.

У швидкоплинному світі Формули-1 постійні інновації Red Bull Racing відображають невпинне прагнення до першості. RB20 – це не просто гоночний автомобіль, це полотно для технологічного мистецтва, динамічне свідчення гоночної філософії Red Bull, що поєднує історичну мудрість з передовими досягненнями. З розвитком сезону слідкуйте за новинками, адже RB20 неодмінно продемонструє ще більше чудес інженерної витонченості.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/red-bulls-inner-f1-cooling-secrets-explained/10596781/