Даніель Ріккардо зіткнувся з проблемами в ГП Саудівської Аравії, а в Мельбурні повернувся

Estimated read time 1 min read

У вируючому пилу Джидди Даніель Ріккардо провів виснажливий Гран Прі Саудівської Аравії, який завершився 16-м місцем, трохи випередивши Юкі Цуноду – свого товариша по команді RB F1 Team, який отримав п’ятисекундний штраф через небезпечний виїзд з боксів. Траса для Річчардо була сповнена неприємностей, до яких додалася помилка на піт-стопі під час заклинання машини безпеки, що призвела до втрати дорогоцінних секунд, збільшивши його стаціонарний час до важких 41 секунди через проблеми з шиномонтажем.

Коли колеса повернулися і гонка розгорнулася, надії Ріккардо розбилися вщент на вершині першого повороту, віддзеркалюючи втрату зчеплення його задніми шинами, що згодом призупинило його переслідування нового учасника Williams, Логана Сержанта. Австралійський ас, на рахунку якого вісім перемог у Гран-прі, проаналізував роботу свого боліда, виявивши низку недоліків. “Ситуація була далека від ідеальної. Сувора правда полягає в тому, що наша машина працює не на всіх циліндрах, образно кажучи”, – натякнув Ріккардо, обговорюючи останнього суперника своєї команди RB, VCARB 01.

Хоча конкретні недоліки машини залишалися завуальованими, Ріккардо натякнув на труднощі з ефективністю. Ці аспекти перешкоджали просуванню RB протягом уїк-енду, особливо на фоні різкого контрасту з командами-суперниками, які, здавалося б, вдосконалювали свої аналоги з більшою витонченістю. Критика Цуноди перегукується з цією думкою, підкреслюючи глибинну боротьбу за зчеплення з трасою.

Ріккардо детально зупинився на плато продуктивності боліда, на якому виробники-конкуренти продовжували своє сходження. “Коли ми досягли свого піку, наші конкуренти пішли вперед; це чіткий сигнал”, – сказав він з гостротою досвідченого гонщика, який відчуває обмеження свого коня. Аналіз, проведений після перегонів, приніс кілька відкриттів, але непорушні правила парку Ферме, а також тонкощі автомобільної інженерії означали, що миттєвої панацеї не існувало.

Забігаючи наперед, кавалькада Формули-1 мчить до Мельбурна на Гран-прі Австралії, Річчардо сповнений оптимізму, який ґрунтується на реальних фактах. Виявлені проблеми надають дорожню карту для вдосконалення і слугують каталізатором для покращення, оскільки його команда намагається виправити недоліки ще на заводі. Прозорливість Річчардо підказує йому, що з усуненням цих проблем, потенціал для приголомшливого повернення є відчутним. Його рішучість залишається непохитною, коли він готується до приїзду на домашній автодром, сповнений надії та рішучості: “Мене підбадьорює усвідомлення того, що ми визначили наші недоліки. З добре налаштованою машиною ми цілком здатні на тріумфальний розворот”.

Незабаром асфальт знову відлунюватиме громом двигунів, а посеред нього стоїть Даніель Ріккардо, як втілення гоночного духу – безстрашний, він дивиться на перемогу крізь забрало свого шолома. Шанувальники Формули 1 та австралійська громадськість з цікавістю спостерігатимуть за тим, чи принесуть плоди налаштування та вдосконалення боліда VCARB 01 від RB на асфальті Мельбурна, адже Ріккардо готується до перегонів, які є не просто змаганням, а боротьбою за честь на рідній землі.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/ricciardo-rb-has-identified-a-few-flaws-with-f1-car/10587169/