Несподівані повороти на Гран-прі Мельбурна переформатували рейтинг Формули-1

Estimated read time 1 min read

Нещодавній етап Формули-1 у Мельбурні виявився чудовою нагодою для команд, які часто перебувають на межі першої десятки. Зазвичай, прагнення таких команд, як Haas, можуть поширюватися лише на краєчок очкових позицій, але низка непередбачуваних відставок лідерів похитнула гоночний порядок.

Давайте відмотаємо назад до попередніх гонок в Бахрейні та Саудівській Аравії. Ситуація була доволі передбачуваною, і лише Haas додала одне очко до свого активу завдяки сильному виступу в Джидді. Однак гонка в Мельбурні перетворилася з рутинної на показову, коли чинний чемпіон Red Bull Макс Ферстаппен і дует Mercedes у складі Льюїса Хемілтона і Джорджа Рассела були змушені зійти з дистанції. У цьому повороті долі три жадані місця в очковому заліку несподівано з’явилися в боротьбі за перемогу.

Юкі Цунода з AlphaTauri скористався моментом і фінішував на похвальному восьмому місці, а його рішучість була ще більше винагороджена після штрафу Фернандо Алонсо з Aston Martin, який підняв Цуноду на сьоме місце. Команда Haas також продемонструвала свій характер: Ніко Хюлькенберг і Кевін Магнуссен посіли місця в першій десятці, що змусило сусідні команди Williams, Alpine і Sauber все ще жадати очок після трьох Гран-прі.

Для Алекса Албона, гонщика Williams Racing, траса в Мельбурні стала гострою главою “того, що могло б бути”. Перетинаючи фінішну лінію 11-м, одразу за Магнуссеном, Альбон відкрито висловив своє занепокоєння. На спортивній арені, де кожне очко відкриває двері для забезпечення майбутнього в спорті, Албон підкреслив важливість використання таких рідкісних можливостей – те, що Williams не змогла зробити.

За словами Албона, **темп **- часто визначальний фактор на трасі – був помітно відсутній для Williams у Мельбурні. Він описав неприємне скреготіння шин щоразу, коли він намагався повторити темп навколишніх машин. Невпинна боротьба за баланс призвела до того, що налаштування боліда балансувало на межі, а надмірні компенсації призвели до шквалу додаткових проблем з керованістю.

На додачу до проблем команди, Williams зіткнулася з проблемою виставити єдиний болід після того, як в аварії FP1 було пошкоджено шасі Логана Сержанта, що змусило Албона несподівано пересісти на машину Сержанта. Незважаючи на ці випробування, Албон залишився стійким, високо оцінивши здатність команди вистояти в умовах стресу, хоча й визнав, що це не відповідає їхньому гоночному етосу.

Тепер увага прикута до наступного Гран-прі в Японії з надією на більший успіх. Албон не бачить в цьому нічого поганого, маючи на увазі, що і він, і його напарник по команді Сержант, сподіваємося, отримають користь від відновлення стабільності, коли вони повернуться до своїх болідів. У той час як Формула-1 продовжує свою глобальну хореографію швидкості та стратегії, Williams не втрачає надії здобути ці невловимі очки.

Для досвідчених шанувальників Формули 1 гонка в Мельбурні є свідченням непередбачуваності цього виду спорту. Хоча невпинне прагнення до досконалості визначає такі команди, як Red Bull і Mercedes, не слід забувати про аутсайдерів. У чемпіонаті, де стійкість і можливості часто йдуть пліч-о-пліч, кожна гонка обіцяє потенціал для зміни долі, нагадуючи нам, що на вершині автоспорту ніщо не може сприйматися як належне.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/albon-williams-needed-to-capitalise-on-f1-australia-gp-attrition/10592109/