Унікальні виклики перегонів на автодромі Hermanos Rodríguez у Мехіко

Estimated read time 1 min read

У центрі Мехіко розташована одна з найвищих гоночних трас календаря Формули-1, Autódromo Hermanos Rodríguez, розташована на висоті понад 2000 метрів над рівнем моря — набагато вище, ніж знаменита висота Денвера. Його висота перевищує навіть бразильську трасу Інтерлагос, що робить його унікальним місцем для перегонів через розріджене повітря, яке ускладнює потужність двигуна, охолодження та силу, яка штовхає автомобілі вниз на трасу, відому як притискна сила.

Сьогоднішні дії Формули-1 продовжуються прямою трансляцією Гран-прі Лас-Вегаса. Але давайте спочатку дослідимо, що робить мексиканський трек винятковим. Зберігаючи більшу частину свого оригінального дизайну 1959 року з невеликими змінами, як-от розділення кута Перальта, іподром також відомий тим, що проходить через старий бейсбольний стадіон Foro Sol і багатим мексиканським культурним впливом навколо зони паддоку.

Ця траса зберігає спадок Рікардо та Педро Родрігес, двох братів, які принесли славу автоперегонам у Мексиці. Їхній вплив призвів до створення траси, коли їхній батько порадив тодішньому президенту побудувати її в спортивному парку Мехіко. Хоча спочатку він був відомий як Autódromo Magdalena Mixhuca, трагічна загибель братів зрештою призвела до перейменування на їхню честь у 1970-х роках.

Коли справа доходить до гонок на такій великій висоті, перед автомобілями та водіями постає досить складне завдання. Двигуни з турбонаддувом повинні працювати понаднормово, викликаючи потенційне напруження через вимогу електронного стиснення повітря. Крім того, системи, що залежать від повітря, як механізми охолодження, мають більшу ймовірність перегріватися. І хоча менша притискна сила, як правило, була б кращою для траси з довгою основною прямою, як ця, висота вимагає більшої притискної сили, що призводить до більших крил, ніж ви зазвичай бачите на низьких трасах, таких як італійська Монца.

Серхіо Перес із Red Bull висловлює особливий зв’язок із цією трасою; як місцевий житель, він дорожить можливістю взяти участь у домашньому Гран-Прі. Естебан Окон з Alpine і Ніко Хюлькенберг підкреслюють технічні труднощі перегонів, де впевненість у гальмуванні може змінити або зашкодити вашій продуктивності, а перегріті шини можуть втратити будь-яку перевагу в часі.

Дейв Робсон, керівник відділу продуктивності транспортних засобів Williams, описує суть проблеми, вказуючи на потребу в автомобілях, здатних впоратися як зі швидкими поворотами на низькій швидкості, так і зі стабільністю на високій швидкості.

Щоб по-справжньому зрозуміти тонкощі траси Autódromo Hermanos Rodríguez, потрібно оцінити рівень досвіду та контролювати цих водіїв та їхні команди, які повинні продемонструвати себе, щоб досягти успіху в мексиканських гірських районах. (Автор зображення: Джаред К. Тілтон/Getty Images)

🔗 https://theathletic.com/5003029/2023/10/27/mexican-gp-f1-track-breakdown-autodromo-hermanos-rodriguez/