Святковий настрій команди Формули-1 Haas та відхід Гюнтера Штайнера

Estimated read time 1 min read

Будьте в курсі всіх найважливіших подій у Формулі-1, підписавшись на розсилку новин Prime Tire, яка надходить у ваші поштові скриньки щосереди вранці.

Напередодні святкового сезону MoneyGram, головний спонсор команди Формули-1 Haas, створив гумористичний та унікальний святковий ролик. У короткому 30-секундному ролику члени команди Haas борються з в’язаним одягом, виконуючи свої обов’язки. Рукавиці, що захищають від холоду, заважають працювати комп’ютерам та механічним інструментам. Родзинкою реклами є Кевін Магнуссен, одягнений у вовняний гоночний костюм, в той час як його напарник по команді Ніко Хюлькенберг коментує його зовнішній вигляд. Реклама завершується тим, що бос команди Гюнтер Штайнер радісно в’яже, готуючи подарунки для своєї команди, а на задньому плані грають святкові мелодії. Реклама кумедно завершується повідомленням диктора, який пропонує глядачам “надіслати подарунок, який вони дійсно хочуть”.

Ця реклама демонструє інший бік “Формули-1”, яка традиційно славиться своєю серйозною та напруженою конкурентною природою. Штайнер, зокрема, відомий своєю відвертою, нефільтрованою поведінкою, що різко контрастує з типово серйозним образом керівника команди “Формули-1”. Його прямолінійний і грубий підхід зробив його улюбленцем фанатів, ще більше після його пам’ятних появ у серіалі “Гонки на виживання” на Netflix.

Ця популярність стала очевидною, коли 19 грудня 2023 року Haas оголосила про несподіваний відхід Штайнера з команди.

Незважаючи на не надто зірковий виступ Haas, що фінішував в кінці турнірної таблиці у 2023 році, новина про відхід Штайнера була зустрінута з почуттям втрати серед вболівальників, які полюбили його сильну особистість та неповторний шарм.

Серія “Перегони на виживання” з її фокусом на людях, які стоять за цим видом спорту, змінила суспільне сприйняття Формули-1, висвітливши такі особистості, як Штайнер. Незважаючи на те, що Haas зіткнулася з численними проблемами, від спонсорських драм до зміни гонщиків у зв’язку з геополітичними подіями, відвертий і чесний стиль управління Штайнера забезпечив серію матеріалом, вмонтувавши його односкладові репліки в культуру Формули-1.

Однак з відходом Штайнера перед Haas постали нові виклики. Вона повинна покращити свої результати на трасі і створити новий переконливий наратив, щоб продовжувати залучати фанатів і спонсорів, не покладаючись на популярність Штайнера.

З іншого боку, Штайнер, швидше за все, продовжить процвітати. Його знання та особистість можуть зробити його цінним доповненням до будь-якої команди спортивного мовлення, гарантуючи, що інтерес спільноти “Формули-1” до його перспектив не згасатиме. Незважаючи на його власне здивування від того, якої слави він досяг, його вплив на спорт і його аудиторію ще не скоро буде забутий, а вболівальники глибоко цінують його унікальний підхід.

Оскільки Формула-1 рухається вперед без одного з найяскравіших своїх персонажів, очевидно, що цей вид спорту втратив ту нетрадиційну привабливість, яку Штайнер привніс у паддок.

(Фото: Клайв Мейсон – Формула-1, Getty Images)

🔗 https://theathletic.com/5193731/2024/01/11/guenther-steiner-haas-drive-to-survive/