Інноваційні аеродинамічні крила Ferrari дебютують у Мельбурні

Estimated read time 1 min read

На автодромі в Мельбурні Ferrari вразила паддок дебютом простого, але розумного аеродинамічного доповнення до боліда SF-24. Розташовані по обидва боки вигнутого випускного патрубка та задньої стійки крила, нові вінглети зайняли нову нішу у сфері аеродинамічних удосконалень Формули-1. Ці придатки працюють в межах дозволених розмірів, і дещо дивно, що цей простір не використовувався раніше, особливо враховуючи творчо-агресивний характер аеродинаміків Формули-1, які раніше започаткували такі інновації, як Т-крило.

Впровадження цих крил на SF-24 – це не просто нова концепція, це стратегічний маневр. Очікується, що вони спрямовуватимуть тепло, яке виходить від кришки двигуна, для підвищення точності повітряного потоку до балочного крила, що є відлунням безперервної еволюції та адаптації, які є життєдайною силою техніки Формули-1.

Карлос Сайнс, невід’ємна частина модельного ряду Скудерії, буде одним з тих, за ким слідкуватиме, оскільки цей новий компонент може дати вирішальну перевагу над конкурентами.

У тандемі Ferrari зробила сміливий крок у спрощенні заднього аеродинамічного обвісу, замінивши двоплощинне балочне крило на одноелементну конфігурацію. Цей більш економний підхід краще відповідав характеристикам траси Альберт-Парк і спонукає замислитися над адаптивністю та передбачливістю технічної команди Ferrari. Проте, їхня стратегія, що розвивається, тримає свої карти близько до грудей – конфігурація з низькою притискною силою, задумана для гонки в Саудівській Аравії, залишається завуальованою в таємниці.

Переключивши наш погляд на Aston Martin, команда представила в Австралії вдосконалене переднє антикрило. Маніпулюючи розподілом повороту закрилків, вони розширили діапазон характеристик крила. Тонка деталь – видалення центральної металевої скоби в результаті цих коригувань – демонструє безперервний пошук додаткових переваг – практика, що є синонімом невпинного прагнення до досконалості у Формулі-1.

Тим часом, Alfa Romeo (колишня Sauber) обрала більш комплексну метаморфозу переднього антикрила. Команда прийняла напіввідокремлене розташування закрилків, подібне до того, яке використовує Mercedes, з метою посилення притискної сили при одночасному забезпеченні необхідної притискної сили. Відображаючи притаманне спорту внутрішньокомандне натхнення та еволюцію, ці зміни від Alfa Romeo підкреслюють змагальний характер Формули-1, де навіть незначні аеродинамічні покращення можуть призвести до значних переваг на трасі.

Однак, невдача Чжоу Гуанью у кваліфікації підкреслює суворі реалії перегонів та інновацій, де брак запасних компонентів для нового дизайну може призвести до потенційно дорогих невдач.

На противагу цьому, підхід Red Bull в Австралії продемонстрував безперервну ретельність у розробці без впровадження нових компонентів. Оснастивши RB20 Макса Ферстаппена додатковими камерами для ретельного вивчення гнучкості аеродинамічних деталей, вони ще раз довели, як увага до найдрібніших деталей може стати вирішальним фактором між перемогою та поразкою. Зосередженість технічної команди на вивченні аеродинаміки в режимі реального часу ще раз підтверджує їхню прихильність до вдосконалення поведінки автомобіля в найжорсткіших умовах перегонів.

Нарешті, ми повинні визнати стратегічну різноманітність, яку Red Bull продемонструвала з конфігураціями заднього антикрила на боліді VCARB 01. Їх індивідуальний підхід до унікальних вимог кожної гонки є прикладом поєднання аеродинаміки та стратегічного передбачення у Формулі 1. Тонкощі, закладені в кожній модифікації, хоч і не завжди помітні для пересічного спостерігача, є ключовими у створенні боліда-переможця чемпіонату.

Отже, еволюційний характер Формули-1 відображається у тонкому підході кожної команди до аеродинаміки, стратегії та продуктивності. Ентузіасти та експерти пильно стежать за цими змінами, знаючи, що найменші зміни можуть створити історії успіху та невдач у престижному літописі цього виду спорту.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/ferraris-simple-f1-design-tweak-that-helped-topple-red-bull/10591975/