Mercedes бореться з W15 у Формулі 1 на тлі зміни лідера

Estimated read time 1 min read

Престижна німецька гоночна команда спотикається в сезоні Формули 1 2024 року, а нещодавній виступ на Гран-прі Саудівської Аравії висвітлив тривожний дефіцит швидкісних можливостей їхнього нового боліда W15 у проходженні швидкісних поворотів.

Тото Вольфф, непохитний лідер команди, зіткнувся з цією таємницею віч-на-віч, публічно випромінюючи впевненість у здатності своєї команди подолати цю перешкоду. Виникає відчуття дежавю, оскільки Mercedes вже третій рік поспіль стикається з потенційними труднощами, але послання Вольффа до спільноти Формули-1 пронизане свіжою порцією спокою та рішучості.

Він зауважив, що помітно змінив філософію лідерства: “Я змінив своє мислення. Я не вірю, що посилення тиску покращує нашу ситуацію. Схоже, що ми тут боремося з законами фізики. Невпинні зусилля нашої команди, драйв і енергійність очевидні, а пульс організації – сильний”.

Ветеран Гран-прі Льюїс Хемілтон за кермом суперечливого W15 опинився віч-на-віч з молодим пілотом McLaren Оскаром Піастрі, і цей момент був зафіксований на фото, яке облетіло гоночні кола, уособлюючи змагальний дух цього виду спорту.

Незважаючи на паралелі з минулими негараздами, Wolff наполягає на тому, що нинішня головоломка – це зовсім інший звір. Розуміння командою концепції дизайну автомобіля значно еволюціонувало. “Тепер ми озброєні більш глибоким розумінням, – каже Вольф. “Раніше багато факторів здавалися правдоподібними для проблем, з якими ми зіткнулися, але вони були враховані. Проте залишається загадка: розбіжність у притискній силі в певному діапазоні швидкостей, яку не можуть пояснити ні наші датчики, ні симуляції”.

Команда Mercedes, відома своїм прискіпливим та іноді самокритичним підходом, продовжує розглядати кубок як напівпорожній, і Вольфф вважає це необхідним для того, щоб подолати ці негаразди.

Зазирнувши в недавню історію команди, можна помітити віру Вольфа в те, що вивчені уроки епохи приземлення з її інноваційними аеродинамічними викликами слугуватимуть їм компасом під час шторму. “Ми методично викреслили всі невизначеності, – додав він. “І з того, що ми маємо, викристалізовується напрямок, в якому нам потрібно рухатись”.

Однак Вольфф не має жодних ілюзій щодо масштабу свого завдання – особливо в тіні домінуючих сил, таких як Макс Ферстаппен на машині Red Bull. “Чи готові ми кинути виклик Максу? Безумовно, ні. Але піднятися на рівень, коли подіуми будуть в межах нашої досяжності, і бути в боротьбі – це, я вважаю, в межах нашої досяжності”.

Ця розгорнута розповідь обіцяє сезон невпинної гонитви, оскільки Mercedes прокладає курс на повернення свого місця на вершині перегонів Формули-1. Це історія про стійкість і винахідливість, народжені поєднанням передових технологій, людської винахідливості та непохитного духу змагання, що визначає цей вид спорту.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/wolff-has-new-mindset-over-mercedes-f1-recovery/10586824/