Інтенсивна підготовка команди Mercedes-AMG F1 до Гран Прі Австралії на тлі викликів W15

Estimated read time 1 min read

Поки культова команда Формули-1 Mercedes-AMG шукає швидкість, щоб повернути собі місце на вершині гоночного світу, їхній останній виклик виявився непростим. Болід F1 W15, яким керують досвідчений Льюїс Гамільтон та його амбітний напарник Джордж Рассел, зіткнувся з труднощами, пов’язаними з його схильністю до відскоків, особливо коли у нього закінчується паливо під час нервових кваліфікаційних сесій. Це стало для них більмом на оці, а під час Гран-прі Саудівської Аравії дефіцит керованості автомобіля на швидкісних поворотах став абсолютно очевидним.

Ендрю Шовлін, директор з інжинірингу на треку Mercedes, глибоко занурюється в нещодавні проблеми з продуктивністю. Звертаючись до цих проблем, він натякає на комплексні стратегії, які розробляються для майбутньої битви на Гран-прі Австралії. “>Ми просіюємо величезну кількість даних з Джидди”, – визнає він, запевняючи, що це виходить за рамки простого аналізу минулого. “Поєднуючи інформацію з гонки в Бахрейні та тестів, ми розробляємо ретельний план атаки для тренувальних сесій в Мельбурні”.

Відділи аеродинаміки та динаміки автомобіля Mercedes киплять від активності, оскільки інженери команди проводять експерименти, які обіцяють розблокувати вкрай необхідний приріст продуктивності. Шовлін не соромиться вказувати на суттєві недоліки, які стали очевидними на трасі в Бахрейні. “>Баланс автомобіля не був оптимальним,” – визнає він. “Додайте до цього близькість стін у швидких поворотах, і наші гонщики мали справу з моментами надмірної поворачиваемости, коли вони вижимали шини до межі”.

Він проливає світло на незручні відскоки під час кваліфікації, проблему, яка зменшилася під час гонки завдяки додатковому паливу та зниженню швидкості. Проте головною проблемою залишається недостатнє зчеплення з дорогою порівняно з найближчими суперниками – розрив, який необхідно подолати, особливо враховуючи схожість траси в Мельбурні з трасою в Бахрейні за складністю проходження поворотів.

І Хемілтон, і Рассел, прагнучи досягти гармонії з W15, експериментували з різними налаштуваннями протягом уїк-енду в Джидді. “>Вони шукали вдосконалення, досліджували регулювання висоти та жорсткості, щоб не лише зменшити підстрибування, але й вдосконалити реакцію боліда при переході з низької швидкості на високу,” – зазначає Шовлін. Хоча їхні шляхи врешті-решт зійшлися, кожне налаштування та зміна давали цінну інформацію.

За словами Шовліна, ці зміни показали, що проблеми полягають не лише в незначних налаштуваннях – вони набагато глибше притаманні конструкції автомобіля. Це визнання свідчить про необхідність ще глибшого вивчення основ механіки автомобіля, оскільки Mercedes прагне відновити свою конкурентну перевагу.

З огляду на майбутній Гран-прі Австралії, ентузіасти можуть очікувати, що Mercedes ретельно вивчить свої нещодавні невдачі, щоб представити автомобіль, який еволюціонував. Їхнє прагнення до точного налаштування аеродинаміки, зчеплення з дорогою та загального балансу W15 цілком може стати основою для переконливого шоу в Мельбурні. Для “Срібних стріл” це невпинне прагнення до досконалості, де кожна точка даних допомагає їм рухатися вперед, кожне коло по трасі – це засвоєний урок, а кожна гонка – це можливість продемонструвати свій чемпіонський родовід.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/mercedes-planning-melbourne-experiments-with-w15-f1-car/10587345/