Перехід Жульєна Сімона-Шотемпа від гоночного інженера Формули-1 до галузевого консультанта та телеведучого

Estimated read time 1 min read

Жульєн Сімон-Шотемпс, після епохального 14-річного періоду в адреналіновому світі Формули-1, рішуче спрямував свою кар’єру до нових горизонтів. Заснувавши свою консалтингову компанію JSC7, він продовжує формувати гоночний трек, тепер уже збоку, зміцнюючи французьку команду Sainteloc, яка переходить до енергійних змагань на одномісних болідах, та співпрацюючи з шанованою німецькою компанією Paceteq, що займається аналізом даних. Крім того, досвід, який він здобув у паддоку, не лише зміцнює сферу підбору інженерних кадрів для автоспорту, а й прикрашає етапи по всьому світу, де він проповідує чесноти лідерства.

Цікаво, що у своєму останньому проекті Сімон-Шотемпс вирішив донести свій багатий технічний портрет до шанувальників Формули-1, спочатку через об’єктив французького телеканалу Canal+, а нещодавно – у динамічній ролі на F1 TV, що підтвердила його впливова присутність під час нещодавнього Гран-прі Саудівської Аравії. Розмірковуючи про свій перехід, він розповів Autosport: “Рішення створити власну консалтингову компанію в автоспорті було природним продовженням моєї кар’єри в Формулі-1, яка збіглася з виходом Кімі на пенсію та змінами в особистому житті під час пандемії”.

Керуючи складними комунікаційними каналами F1 TV, Сімон-Шотемпс проводить паралелі з роллю гоночного інженера, хоча й тонко налаштовує мову високошвидкісних технічних термінів для глобальної аудиторії. Він визнає, що навчальний процес був нелегким, але не втрачає ентузіазму, натхненний незмінною підтримкою з боку Canal+ та F1 TV.

Окреслюючи сутність професійного інженера Формули-1, Сімон-Шотемпс виділяє три ключові компетенції:

  • різнобічне технічне розуміння,
  • комунікативна майстерність,
  • непохитна стійкість.

Ці риси лежать в основі складного танцю між інженером і гонщиком, в якому Сімон-Шотемпс досяг успіху, особливо під час його роботи з такими видатними гонщиками, як Маркус Еріксон, Ромен Грожан, Джоліон Палмер і загадковий Кімі Райкконен.

Сімон-Шотемпс згадує з нотками товариськості та ностальгії, як динаміка гонщиків значно відрізняється – Кімі, прихований бунтар, який підпорядковував машину своїй волі, і вогненна натура Грожан, який виблискував у кваліфікації. Ці стосунки час від часу виходять за рамки професійних, коли Сімон-Шотемпс з гумором ділиться анекдотами, зокрема, про гостру солідарність з Ericsson на День святого Валентина.

У цих спогадах глибоко вкорінена повага Сімона-Шотемпа до “Льодовика”, коли він розмірковує про оманливу зовнішність Райкконена, його неабияку технічну кмітливість та абсолютну відданість гоночному ремеслу. Проте, їхнє партнерство не було позбавлене бурхливих моментів, як він згадує яскраві обміни думками під час складних моментів на Гран-прі Тоскани в Муджелло.

Ретроспектива Сімона-Шотемпа визнає нюанси перемог у його кар’єрі – подіум Грожан у Спа та поділ очок з Еріксоном і Палмером – як свідчення задоволення від подолання труднощів, незалежно від того, яку руку роздали боги “Формули-1”.

По суті, перебування Сімона-Шотемпа в Формулі-1, а тепер в якості консультанта і телеведучого, підкреслює важливість впливу на позитивні зміни, як в професійній, так і в особистій сферах. Невпинне прагнення до індивідуальних перемог у великому театрі автоспорту продовжує зачаровувати, і Сімон-Шотемпс сподівається передати це почуття наступному поколінню.

[Фото акредитовані Жюльєну Сімон-Шотемпу, Alpine, Alfa Romeo та Lotus F1 Team].

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/how-raikkonens-former-race-engineer-became-f1-tvs-latest-pundit/10587898/