Дуга розвитку Формули 1 сезону 2023 року та динаміка команд

Estimated read time 1 min read

У той час як цирк Формули-1 мчить крізь новий сезон у рамках непохитного технічного регламенту, історія зі стрічкою виглядає напрочуд знайомою, коли ми згадуємо кінець минулого року. На гребені домінування Red Bull Racing зберігає залізну хватку в авангарді, в той час як Ferrari, як фенікс, що відродився, демонструє оновлений рівень витривалості в день гонки, зміцнюючи свої позиції в сітці.

Mercedes і McLaren, що пірнули в боротьбу на крок позаду, замикають складний балет, їхній дует занадто складний, щоб його можна було передбачити, оскільки їхні машини розкривають свої примхи і чарівність під арабським нічним небом.

Не бажаючи бути затьмареним, Aston Martin продовжує писати свою історію Попелюшки з 2023 року, але невпинна еволюція конкуренції призводить до того, що зараз вони хитко балансують на межі п’ятірки лідерів. Боротьба на їхньому шляху призводить до появи прірви, що провіщає пейзаж, вирізаний на двох різних рівнях майстерності автоперегонів.

Сирі цифри демонструють розвиток подій якщо порівняти їх з показниками попереднього року. Гонитва за швидкістю невблаганна, це марафон, де навіть покращення на волосину може означати зміну потужності. Alpine виділяється не як маяк прогресу, а як жертва власної стратегії, вхопившись за зміну концепції, яка, здається, втратила свій блиск.

Тим часом, історія McLaren – це історія відродження, про що свідчить значне скорочення часу проходження кола. Їхнє сходження є свідченням майстерної серії модернізацій; відлуння їхніх двигунів навколо Австрії та Сінгапуру минулого року сигналізувало про їхні наміри, які відтоді були виконані.

Red Bull також заслуговує на похвалу за їх вправну інженерію, яка зробила RB19 справжнім дивом, особливо в крутих віражах, які наважилися випробувати його на міцність.

Однак, хоча час проходження кола може виступати в якості барабанного бою для маршу прогресу, саме в горнилі гоночного дня куються справжні чемпіони. Тут SF-24 від Ferrari став зразком універсальності та наполегливості, привівши Карлоса Сайнса та Шарля Леклера до фінішу без жодних сумнівів.

Mercedes прагне повернути свою корону, його W14 – м’якший звір, ніж його попередник, але переслідуваний примарами минулого, оскільки його заклятий ворог – сумнозвісний швидкісний поворот – продовжує викликати стогони у стайні Срібних Стріл, компрометуючи їхню боротьбу проти скакуна з Маранелло.

Ієрархія Формули-1 тепер розколота, наче невидимим долотом, а доля Alpine посилює прірву, яка відокремлює титанів від аутсайдерів. У цьому царстві Ленс Стролл з Aston Martin мимоволі став воротарем до очок, а боротьба за десяте місце розпалює запеклі сутички, як-от Ніко Хюлькенберг, який скористався моментом у Джидді, скориставшись бравадою свого напарника по команді Кевіна Магнуссена.

Хоча дані свідчать про те, що Haas ще може оскаржити претензії Aston Martin на середню позицію, специфіка траси в Формулі-1 гарантує, що прогнози в кращому випадку будуть мінливими.

Зважаючи на те, що наступним у календарі є Альберт-парк у Мельбурні, який стане новим випробувальним майданчиком для команд, очікування зростають. Однак, саме поважна Сузука, з її шанованим полотном, що викликає повагу як у інженерів, так і у гонщиків, обіцяє просвітлення. З його загадковими поворотами та прямими, Гран Прі Японії, який відбудеться раніше цього року, може підняти завісу над справжньою історією розвитку дуги сезону.

Джок Клір з Ferrari висловив ці настрої, зазначивши: “Зважаючи на цьогорічний календар, я думаю, що через чотири гонки ми матимемо досить гарне уявлення про те, як розвивається команда… На такій трасі можна багато чого дізнатися…”

У Формулі-1 перегони ніколи не закінчуються – вони просто розвиваються, і кожне коло вписує новий рядок в аннали історії автоспорту. Цього року, коли розгортається нова глава, ентузіасти та знавці можуть очікувати на стратегічні гамбіти, інженерні дива та незламний дух змагання, які роблять цю оркестровку швидкості чимось більшим, ніж просто перегони; це – елегія людським зусиллям.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/which-f1-team-has-improved-the-most-in-2024/10588174/