Сезон Формули-1 2023 року від Williams Racing: Виклики та оптимізм

Estimated read time 1 min read

Перші розділи сезону Формули-1 2023 року розгорнули гобелен випробувань і негараздів для команди Williams Racing та її незламного пілота Алекса Албона. У плавильному котлі Бахрейну Албон зіткнувся з проблемами перегріву, які залишили його на скромній 15-й позиції, а швидкісні шахи в Джидді ледь не завадили йому здобути очки, і він фінішував болісним 11-м. Його виступ затьмарили лише верхні ешелони сітки та Ніко Хюлькенберг, який пілотував Haas, але Альбон не розчарований, а бачить невикористаний потенціал в арсеналі команди.

“Дуже просто, у нас є краща машина, ніж минулого року,” – проголошує Альбон з обережним оптимізмом, намагаючись не забувати про те, що прогрес є звичайною справою в гаражах кожної команди. Примітно, що Haas з новою силою орудує своїм VF-23, що дехто, включно з Альбоном, може вважати справжнім відкриттям цього сезону. Визнаючи свої слабкості, але не змирившись з поразкою, Albon натякає на те, що у FW46 є прихований потенціал швидкості, який потрібно вивільнити. Шлях, що лежить попереду, передбачає випередження кроків у розвитку, зроблених їхніми суперниками, шаховий матч інженерної кмітливості, в якому Williams сподівається перемогти протягом наступних шести-семи перегонів.

Натхнений тим, що могло б принести очки в Саудівській Аравії, Альбон налаштований рішуче і рефлекторно. Сезон залишається відкритою книгою, і Williams з Альбоном на чолі сповнена рішучості написати історію відродження.

Камера Стівена Ті з Motorsport Images зафіксувала іскри, що вириваються з-під днища Williams FW46 Албона, візуальне видовище віддзеркалює іскру потенціалу, яку Williams має намір запалити цього сезону. Однак Албон відверто визнає, що їхнє прискорення на прямих, потужна зброя в кампанії 2023 року, було притуплене. Визнаючи цей зсув, Албон підкреслює виклик, який зараз стоїть перед Williams: на зміну шаленій швидкості на прямій прийшла її відсутність, що робить обгони випробуванням вогнем – точніше, поворотами.

“Я був дуже здивований [в гонці в Джидді], мені довелося здійснювати всі обгони в поворотах, що для мене не є нормальним! Це було цікаво,” – ділиться Альбон,

і гумор у його голосі, можливо, приховує серйозність завдання, яке стоїть перед ним і його командою. DRS – або система зменшення аеродинамічного опору – перетворила деякі баталії на гонки з вітряками, але коли з’явилася можливість наздогнати суперника без цієї аеродинамічної милиці, майстерність Албона засяяла, і він з точністю прорвався крізь сітку.

Цього року, схоже, Williams FW46 готується стати горнилом стабільності; команда кує бойову скриню надійної продуктивності, а не одномоментної привабливості чистої прямолінійної швидкості. І хоча передсезонні роздуми Альбона натякають на те, що команда Williams на мить втратила темп, його оптимізм, спрямований у майбутнє, говорить про симфонію швидкості, яка цілком може зазвучати крещендо в майбутніх перегонах.

У міру того, як ми заглиблюємося в сагу про Формулу-1 2023 року, доцільно стежити за Альбоном і його співвітчизниками з Williams. Вони розробляють стратегію, відраховують мілісекунди на секундомірі та модернізують техніку, намагаючись не просто наздогнати зграю, а прорватися крізь неї до перших рядів, де на тих, хто відмовляється схилятися перед труднощами, чекають очки та подіуми. Як лаконічно підкреслює Альбон, сезон, можливо, тільки розпочався, але боротьба триває.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/albon-williams-cant-access-full-potential-of-2024-f1-car/10588434/