Випробування Формули-1 на витривалість: Попереду історичний сезон з 24 гонок

Estimated read time 1 min read

Коли цирк Формули-1 розгорнув свої намети на Сахірі для проведення Гран-прі Бахрейну, гонщики демонстрували не лише звичайне передсезонне хвилювання, але й плоди своєї міжсезонної праці, знаючи, що попереду марафон – 24 перегони від піщаних дюн Бахрейну до осяйних сутінків Абу-Дабі – це справжнє випробування їхньої витривалості.

Цей історичний сезон є безпрецедентним, і гонщики повинні пристосуватися до невблаганного графіку, який розтягнувся з 2 березня по 8 грудня. Повернення Китаю до календаря після перерви, спричиненої пандемією, та історичної траси Імола після минулорічного скасування через погодні умови означає побиття попереднього рекорду у 22 перегони, який тримався протягом останніх трьох кампаній.

Послухайте Кевіна Магнуссена з команди Формули-1 Haas, який лаконічно висловив свої почуття: “Це дуже довга гонка. Гадаю, це ще більший стимул, щоб спробувати стати набагато краще підготовленим і краще підготуватися до довгого року”. Кожне міжсезоння дає водіям можливість покращити свій фітнес-режим, але при такому щільному графіку необхідно дотримуватися тонкої межі між відпочинком і ретельною підготовкою.

Для відносно свіжого обличчя команди Williams Логана Сержанта це міжсезоння стало трансформаційним періодом: американський новачок погладшав на 5 кг (11 фунтів) і повернувся помітно оновленим, що, як він сподівається, призведе до покращення результатів на трасі. Юкі Цунода, якого часто впізнають за його компактний зріст, жартував про те, що переростає свій надмалий розмір одягу, але також розповів про серйозний режим тренувань у спекотну погоду в Дубаї, який включав в себе підтримку розумової концентрації під час картингових сесій.

У Формулі-1 вік – це лише цифра, що довів вічнозелений 42-річний Фернандо Алонсо, який також змінив свої стратегії фітнесу та харчування, натякаючи на майбутню рослинну дієту, яку започаткував не хто інший, як Льюїс Гамільтон, як рушійну силу його кар’єрного довголіття.

Але оновлена підготовка стосується не лише м’язів і витривалості, а й того, як витримати суворі умови міжнародних подорожей. Чемпіон світу Макс Ферстаппен, який розлучився зі своїм давнім тренером заради свіжого погляду від Руперта Манварінга, висвітлює проблеми хвороби та зміни часових поясів, які стають більш вірогідними під час перельотів зигзагами по всьому світу.

Інтенсивність розширення танцювальної програми Формули-1 зумовила необхідність змін і в командах. Лоран Мекіс з Red Bull Racing розглядає ефективну ротацію екіпажу не лише як корпоративну відповідальність, але й як стратегічну перевагу. Попри це, водії не можуть дозволити собі розкіш ротації – їм доводиться боротися з втомою від переїздів і шукати моменти для відпочинку та відновлення в жорстких рамках календаря.

Алонсо назвав більш ефективний графік поїздок і ретельний контроль за харчуванням ключовими стратегіями, які допоможуть впоратися з вимогами сезону. Ферстаппен, незважаючи на своє відверте зізнання, що є противником щільних календарів, налаштований додати елемент веселощів у метушливу подорож, збалансувавши свою відданість спорту з особистим відпочинком.

Готуючись до того, що обіцяє бути епічним роком Формули-1, ми розуміємо, що підготовка є основою успіху гонщиків. Залишатися у формі, здоровим та кмітливим під час подорожей та щільно заповнених перегонів – це виклик, який не має собі рівних. Але хто зможе найкраще пройти цю виснажливу трасу і прийти до фінішу переможцем? Ревіння двигунів у Бахрейні може бути початком марафону, але саме витривалість і стратегії гонщиків та команд будуть відлунювати до фінального картатого прапора 2024 року.

Стаття реструктурована і переписана з додаванням аналізу для аудиторії ентузіастів Формули-1. Оригінальні ідеї та свіжі погляди покликані зацікавити читачів, зберігаючи баланс між читабельністю та технічною точністю.

🔗 https://theathletic.com/5300819/2024/02/26/f1-2024-season-schedule-length/