Динаміка ринку гонщиків Формули-1 у 2025 році та контрактні загадки Ferrari

Estimated read time 1 min read

Будьте в курсі останніх новин Формули-1, підписавшись на розсилку новин Prime Tire, яка надходить у вашу поштову скриньку щосереди вранці. На ринку гонщиків, який був найбільш спокійним за всю історію Формули-1, команди зберегли свої склади на 2023 рік, але вже зараз говорять про потенційні зміни на горизонті.

Наближається 2025 рік, коли у більш ніж половини гонщиків на трасі закінчуються контракти. Наразі лише Mercedes та McLaren підписали контракти з обома гонщиками на наступний рік. З введенням нових правил у 2026 році гонщики починають позиціонувати себе для майбутніх можливостей, а команди визначаються з основними пілотами на майбутню епоху.

Ferrari особливо активна в цьому плані, оскільки у обох їхніх пілотів закінчується останній рік контрактів. У Шарля Леклера закінчується п’ятирічна угода, підписана після вражаючого сезону 2019 року з Ferrari, а у Карлоса Сайнса – другий рік угоди, яку він уклав у 2022 році.

Увага прикута до Леклера, талановитого гонщика, який виріс у Ferrari і має хист до блискучих виступів, і який потенційно може поборотися з Максом Ферстаппеном за титул при правильному налаштуванні машини. Однак майбутнє Сайнса має не менш важливе значення для траєкторії розвитку ринку гонщиків і стратегії Ferrari, що рухається вперед.

Бос команди Ferrari Фред Вассер виглядав досить розслабленим, обговорюючи ситуацію з контрактами своїх гонщиків у грудні, заявивши, що хоча Ferrari і відстає з прийняттям рішень до кінця року, він не хвилюється. Вассер навів приклад пізнього оголошення Mercedes про продовження контракту з Льюїсом Хемілтоном, щоб підкреслити, що Ferrari все ще має достатньо часу для прийняття рішення.

Сайнс провів сильний сезон у 2023 році, фінішувавши лише на кілька очок позаду свого напарника по команді, незважаючи на деякі невдалі перерви. Його виступ під тиском, особливо коли він завоював поул-позицію в Монці та боровся з Ферстаппеном на ранніх етапах гонки, підкреслює, чому він вважається одним з найбільш всебічно розвинених гонщиків.

Його перемога в Сінгапурі була найяскравішим моментом, де він був бездоганним, особливо коли захищав своє лідерство від групи суперників наприкінці гонки. Сайнс навіть застав зненацька власного інженера, коли застосував розумну оборонну стратегію проти Джорджа Рассела.

Вассер похвалив післялітню серію Сайнса і припустив, що вона підштовхнула Леклера до покращення своїх результатів.

Динаміка в гаражі Ferrari – це те, що команда цінує, адже Леклер і Сайнс підштовхують один одного до вищих стандартів, часто їх розділяють лише тисячні частки секунди в кваліфікаціях.

Хоча у Ferrari немає безпосередніх причин змінювати склад гонщиків, вони повинні подумати про те, як довго вони будуть підтримувати існуюче партнерство. Сайнс, старший на три роки, перебуває на дещо іншому етапі кар’єри, ніж Леклер. Тому не дивно, що Ferrari запропонує Леклерку довший контракт.

Однак Сайнс цінує стабільність і хоче знати свій статус у 2025 році до початку нового сезону. Оскільки Сайнс завжди прагнув до довгострокової безпеки, минулий успіх Сайнса в подібних ситуаціях, наприклад, під час його роботи в McLaren, може переконати Ferrari зберегти партнерство.

Минулого місяця Вассер пожартував про встановлення дедлайнів для прийняття таких рішень, натякнувши, що ідеальним варіантом було б рішення до першої гонки сезону. Враховуючи силу, яку команда Леклер-Санс приносить Ferrari, забезпечення стабільності, якої бажає Сайнс, цілком може бути в їхніх інтересах у боротьбі за чемпіонство.

Фотографія належить Руді Кареццеволі/Getty Images за головне зображення Карлоса Сайнса в дії.

🔗 https://theathletic.com/5174507/2024/01/02/carlos-sainz-ferrari-contract-f1-future/