Фернандо Алонсо оштрафований після суперечливого руху на Гран Прі Мельбурна

Estimated read time 1 min read

Під час нещодавнього скандального епізоду на автодромі Гран-прі Мельбурна в Альберт-Парку Фернандо Алонсо зіткнувся з післягоночною санкцією, яка знизила його фінішну позицію з шостого на восьме місце. Ветеран з Астурії, відомий своєю хитрістю і тактичною кмітливістю на гоночній трасі, отримав 20-секундний штраф – трансформовану версію проїзду – за нестабільну і ризиковану їзду під час захоплюючих фінальних моментів гонки.

Епізод стався, коли Алонсо, пілотуючи свій Aston Martin, намагався оптимально позиціонувати себе на навантаженій DRS прямій, передчасно прибравши газ перед 6-м поворотом, що вивело з рівноваги Mercedes Джорджа Рассела, який переслідував його. Зіткнення Рассела з турбулентним слідом автомобіля Алонсо змусило його зійти з дистанції, що стало непередбачуваним результатом цієї гри у швидкісні шахи з високими ставками.

Алонсо вголос назвав своє покарання розчаруванням, підкресливши свою прихильність до чесної гри, особливо на запаморочливих швидкостях, яких досягають боліди Формули-1.

Майк Крак, оркестрант команди Aston Martin F1 Team, також підтримав свого досвідченого гонщика після цього випадку. Випустивши заяву через цифрові канали команди, Крак підкреслив величезний досвід Алонсо у Формулі-1, який охоплює понад 20 років і включає в себе титули чемпіона світу. Він стверджує, що дії Алонсо були лише демонстрацією його змагального духу і стратегічного мислення, позбавленого будь-яких злих намірів – почуття, яке може підтвердити будь-який пурист “Формули-1”, нагадавши про подібні маневри Алонсо в минулих перегонах, наприклад, боротьбу з Серхіо Пересом у Бразилії попереднього року.

Після розгляду інциденту у Aston Martin було вікно в 96 годин після гонки, щоб оскаржити рішення стюардів – новий термін, запроваджений FIA в цьому сезоні, скоротивши його з двох тижнів, які були доступні раніше. Однак команда утрималася від оскарження результату, визнавши недостатність нових доказів, яких не було на столі під час первинної оцінки стюардів. Рішення ґрунтувалося на детальному аналізі телеметрії, який показав значне зниження швидкості Алонсо перед типовим маркером гальмування – крок, який стюарди назвали “екстраординарним”.

Незважаючи на те, що вони погодилися з висновком стюардів, Крак відзначив, що важко переварити часовий штраф, який не передбачає зіткнення на трасі, але вони продовжують рухатися вперед, не оскаржуючи це питання.

Аналізуючи ці події, не можна не помітити, наскільки тонкою є грань, яку водії проходять між геніальністю і суперечливістю. Цей інцидент проливає світло не лише на артистизм, притаманний перегонам Формули-1, але й підкреслює миттєві рішення, які водії повинні приймати на шаленій швидкості – рішення, які можуть мати негайний і глибокий вплив на результати перегонів і, навіть, на їхню репутацію. Тактична хитрість Алонсо в Альберт-Парку слугує яскравим нагадуванням про те, що у провідній автоспортивній серії світу межа між конкурентною перевагою і докором є дуже тонкою.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/krack-alonso-would-never-put-anyone-in-harms-way-in-wake-of-australia-f1-penalty/10592254/