Сезон Фернандо Алонсо в Формулі-1: Обіцянки та небезпека на ранніх стартах

Estimated read time 1 min read

У вихорі Формули-1, де мілісекунди можуть визначити різницю між тріумфом і рештою, Фернандо Алонсо знайшов як багатообіцяючу, так і небезпечну перспективу в ранніх гонках сезону. Під завісу Бахрейну його шосте місце в кваліфікації давало надію, але в день гонки він фінішував дев’ятим – на цілу хвилину і 14 секунд позаду Макса Ферстаппена, теперішнього маестро асфальту.

Переходячи до Гран-прі Саудівської Аравії, машина Алонсо продемонструвала кращі характеристики, що дозволило йому посісти четверту стартову позицію. Однак невблаганна природа перегонів незабаром далася взнаки, коли він поступився місцем сенсації-новачку Оскару Піастрі на своєму McLaren. Протягом усього змагання Алонсо утримував стійке п’яте місце, борючись не лише з годинником, але й з “Мерседесом” Джорджа Рассела, перетнувши фінішну лінію через 35 секунд після переможного кола Ферстаппена.

Іспанський чемпіон визнав, що гонка в Джидді ознаменувала прогрес для його команди Aston Martin, відзначивши нещодавно впроваджений компонент, який наблизив їхні результати до найкращих суперників. “Нам все ще бракує двох-трьох десятих порівняно з McLaren і Mercedes,” – підкреслив Алонсо, незважаючи на виклик, що насувається на нас попереду.

Ця запекла боротьба з Расселом, в якій Алонсо здобув перемогу, була прикладом стратегічного мистецтва. Навігація “невідомою територією” щодо довговічності шин автомобіля після системи безпеки та жонглювання ризикованою стратегією “однієї зупинки”, досвід Алонсо сяяв крізь інтригу.

Майк Крак, керманич команди Aston Martin, радив набратися терпіння, оцінюючи своє місце в жорсткій ієрархії Формули-1. Прагнучи розставити всі крапки над “і” після неоднозначного старту в Бахрейні, Крак запропонував зачекати з висновками, поки не вляжеться пил після гонки в Мельбурні – ще однієї перлини в короні Формули-1, щоб оцінити весь спектр потенціалу автомобіля як на коротких, так і на довгих дистанціях.

Під цим обережним оптимізмом ховається складний танець між конструктивними змінами, спрямованими, зокрема, на збереження шин, та адаптацією до особливостей траси – баланс, якого Aston Martin вдалося досягти у кваліфікації без жодних компромісів.

Пронизана історичним духом, нинішня глава Алонсо в Формулі-1 може нагадувати старі казки, коли подолання технологічних і стратегічних перешкод за допомогою хитрощів може переломити хід подій у гонитві за картатими прапорами. Для ентузіаста Формули-1 ця історія сповнена інтриги, і він дивиться на Гран-прі Австралії як на потенційний кришталевий куля в кампанії Aston Martin 2023 року – кампанії, затьмареній стійкістю і шепотом про відродження.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/alonso-aston-martin-still-two-or-three-tenths-off-mclaren-mercedes/10587315/