Льюїс Хемілтон закликає до більш послідовної перевірки автомобілів FIA після дискваліфікації

Estimated read time 1 min read

Льюїс Хемілтон закликав керівний орган Формули-1, FIA, запровадити більш надійну структуру для перевірки автомобілів після того, як його дискваліфікували з Гран-прі США. Хемілтон, який виступав за Mercedes, фінішував на другому місці, але пізніше його машину визнали незаконною, оскільки опорна дошка під нею була надто зношена, що порушувало технічні правила. Шарль Леклерк з Ferrari зіткнувся з такою ж проблемою та дискваліфікацією.

Під час дискусій під час підготовки до Гран-прі Мексики в четвер, і як повідомлялося на веб-сайті FIA того ранку, Хемілтон поділився, що він чув, що інші автомобілі також порушували правила, але їх не перевірили, і тому уникнув покарань. Це змусило Гамільтона закликати до більшої послідовності в перевірках автомобілів, щоб забезпечити справедливість.

Після перегонів в Остіні лише чотири машини пройшли перевірку ширини опорної дошки: Хемілтона, Леклерка, Макса Ферстаппена з Red Bull і Ландо Норріса, який представляє McLaren. Оскільки двоє з них не пройшли тестування, виникли питання щодо неперевірених автомобілів.

І Mercedes, і Ferrari визнали результати тестування FIA, пояснюючи невідповідність своїх автомобілів нерівній трасі на трасі Circuit of the Americas у поєднанні з обмеженим часом для налаштування налаштувань автомобіля під час спринтерських вихідних. Леклер був шокований своєю дискваліфікацією, заявивши, що початкові перевірки Ferrari не показали зносу планки, але визнав, що вони повинні дотримуватися правил і краще передбачити знос у майбутньому.

Ферстаппен з гумором зазначив, що після повної перевірки автомобіля результати гонки можуть бути підтверджені лише у вівторок після гонки. Він припустив, що було б сенс оцінити автомобіль напарника, якщо один транспортний засіб буде дискваліфіковано. Пілот Williams Алекс Албон, який в Остіні виграв від виключень, піднявшись на восьме місце, підтримав точку зору Ферстаппена.

Пілоти також прокоментували вплив формату спринтерської гонки на ситуацію. П’єр Гаслі з Alpine зауважив, що скорочений час тренувань під час спринтерських вихідних робить їх фактично «сліпими» після FP1, і коригування процесу може допомогти. Ферстаппен виступав за скасування вихідних на спринт, щоб забезпечити звичайну практику налаштування автомобіля, оскільки проблеми, подібні до того, що сталося в Остіні, зазвичай виникають, коли розклад стискається.

Незважаючи на припущення, Хемілтон уточнив, що швидкість Mercedes в Остіні не була пов’язана з низьким дорожнім просвітом їхньої машини. Заглядаючи наперед, він висловив надію, що їхні результати збережуться, і наголосив на важливості не надмірно реагувати на дискваліфікацію.

(Головне фото Льюїса Хемілтона: Клайв Мейсон – Формула 1/Формула 1 через Getty Images)

🔗 https://theathletic.com/5003693/2023/10/26/lewis-hamilton-us-gp-disqualification/