Гельмут Марко втягнутий у розслідування Red Bull Racing на тлі скандалу з витоком інформації

Estimated read time 1 min read

Приголомшливі події в ешелонах шанованої гоночної команди Red Bull Racing свідчать про те, що навіть найдосвідченіші старійшини не застраховані від внутрішніх вирів політики Формули-1. Гельмут Марко, шанований радник команди Формули-1 Red Bull і світило у світі автоспорту, наразі заплутався в павутині інтриг, які можуть призвести до його відсторонення від гоночного підрозділу компанії, що виробляє енергетичні напої.

Інтриги в Red Bull набули драматичного розмаху, коли шепіт витоку інформації закрутився навколо паддоку. Після звинувачень і розслідування за участю директора команди Крістіана Хорнера, Марко, вісімдесятирічний чоловік з великим впливом, стає об’єктом розслідування з боку Red Bull GmbH. В основі цієї драми, що розгортається, лежить витік конфіденційних матеріалів, включаючи серію повідомлень і зображень, нібито за участю Хорнера, які були поширені серед відомих діячів спільноти “Формули-1” незабаром після того, як претензії до Хорнера були зняті.

Ці ймовірні витоки, як зазначило поінформоване джерело, що побажало залишитися невідомим, викликали серйозні питання. Видання Athletic, разом з іншими ЗМІ, отримало папку Google Drive, заповнену спірними матеріалами, автентичність яких не була підтверджена, оскільки Хорнер залишається небагатослівним у цьому питанні.

У відвертому інтерв’ю австрійському телеканалу ORF Марко визнав, що існує реальна ймовірність того, що йому доведеться пропустити майбутню гонку в Австралії, і розповів про свою майбутню розмову з керуючим директором Red Bull GmbH Олівером Мінцлаффом. Натомість представник Red Bull Racing заявив, що наразі не існує жодного такого відсторонення, а Red Bull GmbH зберігає мовчання.

Потенційна відсутність Гельмута Марко мала б неабиякі наслідки, особливо враховуючи його ключову роль не лише як радника, а й як пастиря програми молодих гонщиків Red Bull, і, що більш важливо, як ключової фігури в кар’єрі триразового чемпіона світу Макса Ферстаппена. Його відхід може похитнути основи прихильності Ферстаппена до команди, незважаючи на те, що контракт, який зв’язує його до 2028 року, є однією з найтриваліших і найсуттєвіших угод у спорті.

Чинний чемпіон світу Ферстаппен, захищаючи свого наставника, підкреслив важливість Марко для команди – фундаменту, побудованого разом з покійним засновником Red Bull Racing Дітріхом Матешицем. “> Він завжди був дуже відданий команді, всім її членам,” – зазначив Ферстаппен. Оскільки нитки поваги, лояльності та чесності сплетені разом, Ферстаппен підкреслив важливість подальшої участі Марко для його власного майбутнього в команді.

Ця внутрішня турбулентність є відлунням більш широкої боротьби за владу в Red Bull Racing, яка ще більше ускладнюється попередженнями Йоса Ферстаппена про потенційні розбіжності та його нещодавнім захистом перспектив свого сина та Марко. Команді було запропоновано повернутися до роботи на трасі, особливо у світлі вражаючої поул-позиції Макса Ферстаппена на Гран-прі Саудівської Аравії, який випередив таких конкурентів, як Шарль Леклер з Ferrari та напарник Серхіо Перес під час п’ятничної кваліфікаційної сесії.

У міру того, як розгортається ця розповідь, всесвіт Формули-1 і його завзяті послідовники стають свідками складної командної динаміки, що стоїть за високооктановим видовищем. Історія показує, що Формула 1 – це не лише про махінації за межами траси, але й про швидкість та точність на ній, і Red Bull Racing не новачок у цій багатогранній шаховій грі.

Авторитетні джерела та інсайдери на кшталт Кіма Іллмана (Kym Illman) спостерігають за цією сагою крізь призму об’єктива, і можна з упевненістю стверджувати, що результати цього внутрішнього розслідування матимуть далекосяжні наслідки не лише для Гельмута Марко та Red Bull Racing, але й для розмежування владних структур у цьому виді спорту. Поки двигуни ревуть і гума горить на трасах Джидди, всі погляди прикуті до розгортання саги, що розгортається поза трасою, де ставки такі ж високі, як і швидкості.

🔗 https://theathletic.com/5327048/2024/03/08/helmut-marko-red-bull-f1-suspension-horner-investigation/