Сміливий стрибок команди Alpine F1 Team з A524 напередодні сезону 2024 року

Estimated read time 1 min read

Alpine F1 Team незмінно представляє ядро Формули-1. Націлена на прогрес, але загалом тримається в гущі решітки у 2023 році, за винятком блискучих перемог у Монако з Естебаном Оконом та в Зандворті з П’єром Гаслі, які забезпечили собі подіуми.

Екіпаж Enstone завершив свій гоночний рік у незручному становищі – за 160 очок від п’ятого місця, але за 92 очки від сьомої позиції. Вони були швидшими за найповільнішу групу команд, але не мали достатнього темпу, щоб регулярно боротися в гострому кінці гоночної решітки.

“Наші амбіції перевищують наші досягнення минулого сезону”, – заявив Гаслі, розмірковуючи про невдалий виступ Alpine, незважаючи на те, що вони здобули пару трофеїв. “Ми прагнемо до більш сильного виступу“.

2024 рік несе в собі шепіт реформування, що було очевидно в штаб-квартирі Alpine, коли команда представила свою сміливу модель A524. Ця машина вирізняється з-поміж інших, зберігши небагато від свого попередника, за винятком рульового колеса. Гармонізуючи з цим новим агресивним дизайном, Alpine, можливо, доведеться піти на короткостроковий регрес, щоб розблокувати свої довгострокові конкурентні прагнення.

Як зазначив технічний директор Метт Харман, рішення про перехід до такого нового підходу виникло ще тоді, коли Alpine йшла ніздря в ніздрю з McLaren у боротьбі за четверте місце в Чемпіонаті конструкторів. Цей поворот може бути як ризикованою грою, так і прорахованим кроком, подібним до злету Aston Martin або відродження McLaren, що свідчить про те, чого можна досягти, змінивши напрямок руху.

Alpine прагне вирішити минулорічні проблеми, включаючи вибагливе робоче вікно і значний опір на швидкісних трасах, таких як Спа і Монца, які слугують ковадлом для їхніх прагнень. В результаті з’явилася нова філософія переднього антикрила, оновлена гальмівна система та переосмислене заднє антикрило, яке зменшило аеродинамічний опір.

“Ми застосовуємо невпинну стратегію вдосконалення A524 протягом усього сезону”, – поділився Харман, і в його словах прозвучала обіцянка подальшого зростання.

Віддзеркалюючи ці зміни, естетика автомобіля змінюється на мінімалістичну, легку ліврею, що втілює нещодавню тенденцію Alpine: автомобіль носить стриманий синій колір з візерунками, що чергується з рожевим кольором BWT в окремих гонках, символізуючи прагнення до постійної еволюції.

Важливо відзначити, що важливість правильного вибору концепції автомобіля у 2024 році полягає у відносній стабільності, яка очікується у філософії дизайну 2025 року. Віце-президент Alpine з автоспорту Бруно Фамін (Bruno Famin) прогнозує “м’яку еволюцію” в наступному році, роблячи особливий акцент на розробці нового автомобіля в цьому сезоні. Агресивний дизайн спричинив неодноразові краш-тести, які Фамін вважає нормальним явищем у гонитві, що межує з зухвалістю.

За межами треку Alpine переживає внутрішні метаморфози. Фамін – четвертий керівник команди в каруселі лідерів за останні п’ять років. Перед обличчям розчарувань команда бачить організаційні можливості – від кадрових перестановок до переосмислення процесів, і все це відлунює рішучістю претендувати на місце в авангарді турнірної таблиці.

Підтримувана Оконом і Гаслі, пара пілотів Alpine стоїть на міцному фундаменті, і обидва пілоти мають за плечима перемоги на Гран-прі. Оскільки обидва пілоти вступають у вирішальний контрактний рік, Гаслі визнає, що шепочуть про приголомшливий перехід Хемілтона до Ferrari, розуміючи його наслідки для ринку гонщиків, і задається питанням, як Гаслі та Окон будуть керувати Alpine у сезоні еволюції команди.

З чітким наміром підняти Alpine вгору по сітці, і навіть з можливими ранніми проблемами, запуск A524 закладає фундамент, на якому команда може потенційно досягти статусу лідера серед титанів Формули-1. З такою амбітною перспективою, прагнення Alpine вийти за межі півзахисту є грою в очікування – вагітною потенціалом, що наближається до здійснення.

(Чільне фото: BEN STANSALL/AFP через Getty Images)

🔗 https://theathletic.com/5258637/2024/02/08/alpine-f1-2024-launch/