Перед болідом Mercedes W15 на початку сезону Формули 1 постають нові виклики

Estimated read time 1 min read

Після того, як цирк Формули-1 перетнув різноманітні ландшафти Бахрейну, Джидди та Мельбурна, “Срібні стріли” Mercedes, зокрема шасі W15, зіткнулися з суворим випробуванням. Пілотований однією з живих легенд спорту Льюїсом Гамільтоном та юним вундеркіндом Джорджем Расселом, цей автомобіль спочатку розглядався як маяк надії на відродження домінуючого минулого Mercedes. Проте реальність виявилася протверезливим контрастом: найкращий фініш команди не піднявся вище п’ятого місця, а подвійний вихід з дистанції на Гран-прі Австралії збільшив розрив між ними та командою McLaren, що стрімко зростала, на 29 очок.

Притаманна трасам Формули-1 симетрія створює безліч викликів, а поєднання швидкісних прямих, крутих поворотів і перепадів температури є справжнім випробуванням для болідів. Болід W15 Mercedes продемонстрував особливу неприязнь до теплого клімату, що було продемонстровано в Саудівській Аравії, де він боровся з проблемами зчеплення на швидкісних ділянках траси. Здається, це ускладнюється схильністю автомобіля страждати від сумнозвісного явища “підстрибування”, технічного випробування, яке стало гірким знайомством для багатьох команд у попередньому сезоні.

Якщо зануритися глибше в розповідь про машину проти стихії, то сага Mercedes розгорнулася ще більш драматично під час австралійського уїк-енду.

У прохолодних умовах Вільної практики 3 Хемілтон і Рассел загравали з темпом, який задавали лідери, Red Bull і Ferrari. Однак у кваліфікації, коли ртутний стовпчик піднявся, відносна відстань між Срібними стрілами та лідерами скоротилася. Одні пілоти відчули загадкове плато продуктивності, тоді як інші збільшили швидкість, і це призвело до таких позицій у сітці, які змусили команду замислитися над тим, що могло б бути.

Джеймс Еллісон, технічний експерт Mercedes, влучно описав цю турбулентність, коли помітив помітну закономірність у коливаннях рівня впевненості команди в управлінні автомобілем протягом гоночних уїк-ендів. Взаємозв’язок між підвищенням температури і зменшенням конкурентної переваги не залишився непоміченим, посіявши таким чином насіння для подальших дій.

Виникає питання, яке вимагає складної відповіді – чи є ця проблема такою, яку можна вирішити простими змінами в налаштуванні автомобіля, або ж вона символізує більш глибокий, внутрішній недолік в архітектурі W15? Еллісон, з тоном прагматичного оптимізму, вказує на можливість калібрування температурної динаміки автомобіля за допомогою безлічі інструментів, які пропонують симулятори збройового класу та мізки в Brackley. Однак, якщо рішення не вдасться знайти за допомогою цих попередніх заходів, доведеться вносити більш глибокі зміни.

Нинішня історія Мерседеса – це не просто коригування, які можна охарактеризувати як “швидкі і брудні” або “складні і глибокі”; це розповідь про адаптацію і невпинне прагнення відновити втрачену славу. З історичної точки зору, надзвичайна стійкість та винахідливість, яку демонструють команди Формули-1, такі як Mercedes, перед обличчям технічних негараздів, є свідченням невпинного прагнення цього виду спорту до досконалості.

Поки ентузіасти та аналітики розмірковують над наступним кроком Mercedes, майбутні Гран-прі є ще не написаною главою в цій захоплюючій, високооктанової гонці. Історія Mercedes W15, з її випробуваннями та негараздами, стане визначальним підсюжетом цьогорічного чемпіонату, оскільки вона окреслює хроніку боротьби колишнього титана за відродження свого колишнього домінування.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/mercedes-uncovers-biggest-clue-on-2024-f1-struggles/10592647/