Сповнений драми Гран-прі США: перемога Ферстаппена серед технічних перевірок

Estimated read time 1 min read

Гонка Формули-1 у Сполучених Штатах була бурхливою подією, наповненою зіткненнями на трасі та драмами після перегонів. Макс Ферстаппен відсвяткував свою 50-ту перемогу, але не без деяких збоїв, оскільки протягом усієї гонки він мав проблеми з гальмами. Льюїс Хемілтон гнався за тріумфом, майже здобувши свою першу перемогу за два роки, але врешті-решт його друге місце зникло після того, як його машина не пройшла технічний огляд після перегонів, поганий поворот, який поділив Шарль Леклер з Ferrari.

На тлі цих подій у фанатів виникли запитання. Коли запитують про вплив зносу захисних планок на гоночні автомобілі, стає очевидним, що, хоча ці деталі безпосередньо не змінюють швидкість або керованість, вони забезпечують безпеку, не даючи автомобілям відірватися від землі. > Це правило походить від трагічних інцидентів під час Гран-прі Сан-Марино 1994 року.

Був поставлений запит про те, чому FIA також не перевірила машини Джорджа Рассела та Карлоса Сайнца на предмет того самого зносу, який був виявлений у їхніх товаришів по команді, що викликало підозри щодо того, скільки автомобілів можуть мати подібні проблеми. Напружений графік спринтерських вихідних та умови траси були факторами не на користь команд, що робило малоймовірними масові перевірки по сітці.

Що стосується Mercedes або Ferrari, які оскаржують дискваліфікацію, очевидно, що апеляція марна, оскільки обидві команди визнали висновки FIA точними.

Результат, до речі, допоміг Ferrari у змаганні за чемпіонство конструкторів проти Mercedes.

Щодо стратегії щодо шин, то Лендо Норріс не обрав таких медіумів, як Хемілтон, тому що у нього просто не було нового комплекту, тоді як у Хемілтона був, що вплинуло на його сплеск наприкінці гонки.

Спринтерські гонки викликали дискусію, дехто стверджував, що вони переконливі лише тоді, коли погода викликає невизначеність. Відчуття в паддоку таке, що формат, можливо, потребує тонкого налаштування, особливо відзначається рівна атмосфера під час спринту по суботах.

Невдале повернення Даніеля Ріккардо в Гран-прі США викликало дискусію, але його нещодавня перерва та проблеми з машиною пояснюють розрив у продуктивності з дебютантом Ліамом Лоусоном. Тим не менш, очікується, що Лоусон забезпечить собі місце в AlphaTauri до 2025 року, враховуючи його багатообіцяючу траєкторію.

Нарешті, AlphaTauri та інші команди виконують вимоги щодо водіїв-початківців. Ісак Хаджар сяде за кермо під час тренувань у Мексиці, тому що можливості для тренувань «новачка» раніше не охоплювали обидві машини команди.

Про насичений подіями Гран-прі США, який відбувся 22 жовтня 2023 року, повідомляв обліковий запис Pirelli Motorsport у Твіттері та містив фотографію Джареда К. Тілтона/Формула-1 через Getty Images.

🔗 https://theathletic.com/4995770/2023/10/25/mercedes-ferrari-us-gp-f1-mailbag/