Стратегічна гра Ландо Норріса на Гран-прі Саудівської Аравії

Estimated read time 1 min read

У стратегічній грі з високими ставками на автодромі Джидда Корніш Ландо Норріс з McLaren опинився в епіцентрі ризику під час Гран-прі Саудівської Аравії. Стартувавши з почесного шостого місця на решітці, Норріс прийняв сміливе рішення на ранніх стадіях гонки, яке в підсумку призвело до його фінішу восьмим – на дві позиції нижче, ніж він починав.

Вирішальний момент настав, коли Ленс Стролл потрапив у аварію, що зупинила його серце, і на трасу виїхала машина безпеки. У той час як багато хто вирішив заїхати в бокси, Норріс, разом з Льюїсом Хемілтоном, Ніко Хюлькенбергом та новачком Чжоу Гуанью, віддав перевагу позиції на трасі, а не свіжій гумі. Це був прорахований крок, оскільки вони прагнули, щоб потенційний автомобіль безпеки, який з’явиться пізніше, зробив їхні неминучі піт-стопи менш дорогими.

Такої нагоди так і не трапилося. Без подальших перерв пілоти, які вирішили не заїжджати на піт-стоп, опинилися перед вибором стратегії.

Норріс у розмові з Autosport розмірковував про цей виклик, зізнавшись, що, незважаючи на результат, він був задоволений грою. Пілот McLaren підкреслив, що віддає перевагу сміливому підходу, а не консервативному, що відповідає етиці Формули-1, де фортуна прихильна до сміливців.

Дійсно, по ходу гонки McLaren був змушений агресивним переходом Хемілтона на м’якіші суміші на останніх колах. У відповідь на це Норрісу довелося відмовитися від своєї початкової шинної стратегії, перейшовши на м’які шини лише через коло після семиразового чемпіона світу. Характер гонки змінився: Норрісу довелося відбиватися від Хемілтона, націлившись на Ferrari вражаючого новачка Олівера Бірмана, який швидко адаптувався до вимог Формули-1.

Переслідування Норріса стало свідченням його гоночної кмітливості, але цього було недостатньо, щоб перевершити молодого протеже Ferrari, і Норріс високо оцінив цей виступ. Результат може викликати роздуми про різні стратегії використання шин, але, як зауважив пілот McLaren, його дії були засновані на безпосередній загрозі Хемілтона позаду нього, а не на далеких гіпотетичних перспективах.

Цікаво, що Норріс ледь уникнув штрафу на початку гонки – передстартова помилка, яку не зафіксувала система транспондерів FIA, зміцнила його восьме місце.

Досвід Норріса на Гран-прі Саудівської Аравії став для нього уроком непередбачуваності автоперегонів і необхідності приймати рішення за долі секунди. Його готовність прийняти ризик у світі, де результати часто вирішуються на найтонших полях, підкреслює рішучість гонщика не лише змагатися з конкурентами, але й протистояти бурхливим стратегічним хвилям. Ця подія може слугувати мікрокосмом сезону Норріса: демонстрація тактичної сміливості та пошук леза бритви, що відокремлює успіх від буденності.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/norris-no-regrets-on-mclarens-aggressive-f1-saudi-arabian-gp-strategy-call/10586580/