Гонка Формули-1 в Джидді викликає неоднозначні відгуки на тлі домінування Red Bull

Estimated read time 1 min read

В останньому епізоді високооктанової драми “Формули-1” яскравий міський пейзаж Джидди став місцем проведення перегонів, яким, хоча й не вистачало гостроти відчуттів, що захоплюють дух, все ж таки дало прихильникам автоспорту привід для дискусій та обговорень. У той час, як команда Red Bull Racing, можливо, прокладає собі шлях у каламутній воді, їхній зірковий пілот Макс Ферстаппен продовжує торувати шлях до домінування, демонструючи сталевий виступ, який привів до фінішу з 1-2 місця разом з напарником Серхіо Пересом. Очевидно, незважаючи на турбулентність поза трасою, ця гоночна сила, здається, з кожним колом зміцнює своє місце на вершині Формули-1.

Ветеран спортивного журналізму Метт Кью оцінює уїк-енд як невелике покращення у порівнянні з відкриттям сезону, присуджуючи йому 4 бали з 10. У той час як перемоги Ферстаппена стають звичним сценарієм для фанатів цього виду спорту, Кью привертають увагу таланти, що з’являються далі по сітці. Пілот-новачок Олівер Бірман, який замінив Карлоса Сайнса у Ferrari, чудово скористався своєю можливістю, посівши почесне сьоме місце. Хитрий обгін Юкі Цуноди, який здійснив Бірман, продемонстрував зрілість не по роках, що є обнадійливим знаком для Скудерії та майбутнього Формули 1. Гонка також була приправлена стійкими захисними навичками Льюїса Хемілтона, що свідчить про невмирущий гоночний дух чемпіона.

Гайдн Кобб поділяє думки свого колеги, але ставить ще більш сувору оцінку – 3 з 10. Він знімає капелюха перед Кевіном Магнуссеном, чий менш ортодоксальний гоночний болід тримав глядачів у напрузі і вносив життя в інакше передбачувану гонку. Незважаючи на те, що Магнуссен заробив кілька штрафів у гонці, його впертий захист мав наслідком стратегічну роль у боротьбі напарника по команді Ніко Хюлькенберга за очко.

Бен Вінель, досвідчений аналітик автоспорту, сприймає гонку як видовище на “3 з 10”. Хоча майстерність Ферстаппена залишається непохитною, це було досягнуто ціною захоплюючої боротьби за перемогу. Вінель помітив і позитивний момент у вигляді запеклих сутичок в середині поля, припускаючи, що, хоча про перше місце можна говорити, позаду ще є енергія і життя в битвах.

Пабло Елізальде вважає, що гран-прі недостатньо для пуристів. Для тих вболівальників, які цінують боротьбу “колесо в колесо”, що має бути частиною ДНК цього виду спорту, Елізальде вважає, що цей раунд був провальним. Він киває на сагу про Red Bull, підкреслюючи величезну перевагу Ферстаппена та його команди, незважаючи на суперечки, що кружляють навколо них. Для багатьох це все більше вказує на ще один рік, коли голландець може самотужки вийти в лідери, стимулюючи дебати і, можливо, відчуття дежавю серед спільноти Формули-1.

Хоча гонка не злетіла до висот блокбастера, вона не позбавила нас сюжетних ліній, за якими варто стежити. Дебют Бірмана сяє як промінь надії для Ferrari та постійного апетиту спорту до свіжих талантів. Незалежно від того, чи з’являться ці течії змін як брижі або хвилі у великому океані Формули 1, вони залишаються переконливим підсюжетом для кампанії 2024 року.

Дискусія про якість перегонів спонукає до ширшої розмови про напрямок розвитку Формули-1. Чи свідчать неприступні гонки Ферстаппена про необхідність перегляду регламенту, чи це просто свідчення його та команди блискучої майстерності? Коли трибуни порожніють, а двигуни охолоджуються, розповіді про перевагу Red Bull і потенціал автоспорту відходять на задній план, чекаючи на те, щоб знову спалахнути в наступних перегонах.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/rating-the-2024-f1-saudi-arabian-gp-race-/10585790/