Механічні проблеми завадили Ферстаппену випередити Феррарі на 1-2 місці в гонці Формули-1 в Мельбурні

Estimated read time 1 min read

В останній драмі Формули-1 гонка чинного чемпіона Макса Ферстаппена в Мельбурні була перервана через перегрів правого заднього гальма його боліда Red Bull RB20 – невдача, яка переслідувала його з самого початку. Ця механічна заминка проклала шлях до шаленства Ferrari, коли Карлос Сайнс випередив напарника по команді Шарля Леклера і забезпечив домінуюче 1-2 місце для “Коня, що скаче”.

Тим часом, команда McLaren розгорнула різну тактику для своїх гонщиків в Австралії. Ландо Норріс, який зловив ривок наприкінці гонки, отримав зелене світло, щоб затьмарити новачка Оскара Піастрі, який дебютував на рідній землі, і команда фінішувала з похвальним 3-4-м результатом.

Серхіо Перес, який виступає за дочірню команду Red Bull, опинився на п’ятому місці. Його прогрес у гонці був мінімальним, він скористався лише невдачею Ферстаппена, щоб покращити свою позицію.

Незважаючи на шинний тріумф Red Bull на відкритті сезону в Бахрейні, де вони насолоджувалися явною перевагою завдяки м’яким сумішам, історія в Альберт-Парку була зовсім іншою. За словами технічного експерта Стелли, проблеми з зернистістю шин на лівих поворотах австралійської траси були разючим контрастом з асфальтом пустельної траси, де зернистість була практично відсутня через недостатній рівень зчеплення з дорогою, що створювало додаткове навантаження на шини.

Стелла, аналізуючи цю скрутну ситуацію, зазначила, що в Бахрейні Red Bull була самотньою у своїй майстерності роботи з м’якими шинами. І навпаки, в Австралії вони опинилися в скрутному становищі, оскільки їхня гума стрімко деградувала, про що свідчать зношені шини Ферстаппена після передбачуваного “довгого пробігу” на практиці – всього 10-15 кіл взяли своє.

Ця складність, як пояснює Стелла, підкреслює, як незначні зміни в умовах перегонів можуть призвести до різких перепадів у поведінці шин – свідчення непередбачуваної та нелінійної природи перегонів Формули-1. Незважаючи на ретельне спостереження та аналіз, висновок виявився невтішним: Red Bull не змогла отримати жодної відчутної переваги в управлінні шинами під мельбурнським сонцем.

Гаражі команд Red Bull і Ferrari, безсумнівно, будуть гудіти, коли вони будуть розбиратися з цими новими проблемами. Для шанувальників Формули-1 та аналітиків це ще одна інтригуюча глава в історії спорту, де інновації невпинні, а гонитва за мілісекундами ніколи не припиняється.

Фото: Red Bull Content Pool

[Згадка про Стеллу, ймовірно, інженера або технічного співробітника, свідчить про високий рівень технічного аналізу. Справжнє ім’я та посада повинні бути перевірені на предмет достовірності в репортажі].

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/stella-red-bull-didnt-enjoy-f1-tyre-advantage-at-high-graining-melbourne/10592111/