Міжнародний автодром Маямі: багатогранний спортивний центр, окрім Формули-1

Estimated read time 1 min read

Піт-лейн Міжнародного автодрому Майамі, який зазвичай є осередком точності та тиску під час гоночних вихідних у Формулі-1, у середині жовтня панує безтурботно. Трибуни навпроти траси стоять тихо, робочі станції в гаражах, де команди налагоджують свої гоночні автомобілі, порожні, а швидкі піт-стопи, які можуть змінити або змінити результат гонки, залишилися лише спогадом. Тут, на тій самій трасі, де Макс Ферстаппен і Серхіо Перес боролися за вищий подіум на початку року, офіційні особи недбало спрямовують регулярний автомобільний рух на стадіон Hard Rock, час від часу імітуючи заміну шин на піт-стопі для розваги.

Однак «Маямі Долфінз» є зірками сьогоднішнього шоу, змагаючись із «Кароліною Пантерз», намагаючись продовжити свою переможну серію. І вони роблять це вражаюче, з переконливою перемогою 42-21.

Проте, навіть серед футбольного божевілля, вплив Формули-1 залишається. Через два роки Гран-прі Маямі став невід’ємною частиною списку подій «Дельфінів», підвищивши репутацію Маямі як ключового спортивного центру Сполучених Штатів.

Том Гарфінкель, генеральний директор Miami Dolphins і керуючий партнер Гран-прі Маямі, визнає важливість перегонів не лише як великої інвестиції, але й як частини їхньої діяльності, що розвивається.

Для перегонів 2023 року організатори покращили свою гостинність, побудувавши новий паддочний комплекс площею 190 000 квадратних футів, щоб краще розмістити заходи під час перегонів та інші заходи на стадіоні. «Будівля була спеціально побудована для гоночних вихідних у Формулі-1», — сказав Гарфінкель, але також наголошує на меті максимального використання об’єкта протягом року, зосередженого на досвіді вболівальників.

Прогулюючись піт-лейн, можна помітити сліди попередньої гонки — логотипи Формули-1, значки спонсорів і сині маркери траси. Персонал і гравці «Дельфінів» насолоджуються новинкою водіння трасою на шляху до стадіону. Знаки «піт» досі позначають гаражі водіїв, які тепер переобладнані для гостинності в день гри та називаються «неперевершеними враженнями від дверей багажника».

У цих гаражах станції їжі та напоїв замінили гоночне спорядження, сидіння зайняли бокси, а симулятори Формули-1 пропонують інтерактивний дотик. Навколо стадіону продовжуються знаки спільного простору, із зображеннями пілотів Формули-1 та гравців Dolphins, які доповнюють одне одного.

Як пояснює Тайлер Епп, президент Гран-прі Маямі, інтеграція Формули-1 у ширшу сукупність операцій Dolphins очевидна. Надія полягає в тому, щоб перетворити фанатів Формули-1 на футбольних ентузіастів і навпаки. Свідченням цього є новий пакет квитків, призначений для власників абонементів Dolphins на гран-прі, який, на думку Еппа, зміцнить перехід між фанатами двох видів спорту.

З нетерпінням чекаючи Гран-прі Маямі 2024 року, подія відбудеться незабаром після тенісного турніру Miami Open у квітні. У розробці незначні коригування, зокрема пізніший час початку гонки та додавання Академії Формули-1 до розкладу вихідних. Примітно, що на заході також буде представлена одна з шести спринтерських гонок Формули-1 наступного року.

На третій рік перегонів серйозних змін не планується, але очікуються зміни. Гарфінкель натякає на можливість невеликого збільшення кількості квитків і розглядає плюси та мінуси потенційного переходу на нічну гонку в майбутніх випусках.

Успіх і майбутнє Гран-прі Маямі пов’язані не лише з досвідом уболівальників, але й з впливом на ринок інших гонок у США, таких як Гран-прі Лас-Вегаса. Епп залишається позитивним: значний продаж квитків на 2024 рік свідчить про те, що американські вболівальники цінують унікальні пропозиції кожного місця F1 у США.

Підсумовуючи, Міжнародний автодром Майамі, відомий приймаючий Гран-прі Маямі Формули-1, плавно переходить від високооктанових гоночних вихідних до ключової ролі в спортивній культурі міста, зміцнюючи репутацію Маямі як провідного спортивного напрямку в Сполучених Штатах.

🔗 https://theathletic.com/5157440/2023/12/28/f1-miami-gp-dolphins/