Шина Prime Tire: ваше щотижневе оновлення міжсезоння Формули-1 з акцентом на майбутній сезон 2024 року

Estimated read time 1 min read

Ласкаво просимо в Prime Tire, важливу інформацію про міжсезоння Формули-1, яка надходить на вашу поштову скриньку щосереди вранці. Я Патрік, і скоро до нас приєднається Медлін Коулман. Давайте поринемо в останнє зі світу F1.

Оскільки наближається дата запуску болідів Формули-1 у 2024 році, нам цікаво, як Williams і Sauber вирішили оприлюднити своїх суперників в один день, 5 лютого – одного з багатьох, які вони могли вибрати протягом місяця. Трюк Барбенхаймера спрацьовує лише один раз, чи не так?

За 56 днів до початку сезону 2024 року у нас є ще два командні сезони 2023 року для аналізу. Сезон 2023 року Alfa Romeo можна охарактеризувати як – теперішній. Вони точно були там на трасі, змагаючись з рештою. Боттас і Чжоу Гуанью очікували кращого завершення свого партнерства з Alfa Romeo після міцного шостого місця в заліку конструкторів у 2022 році. Натомість у 2023 році вони фінішували дев’ятими, заробивши на 39 очок менше, ніж у попередньому році. Як вишенька на вершині, вони більше не називаються Alfa Romeo.

Основні моменти для Alfa Romeo включали похвальний фініш для Чжоу в Катарі та дивовижну кваліфікаційну сесію в Угорщині. Проте такі проблиски не перетворилися на тривалий імпульс. За словами Боттаса, загальна продуктивність команди знизилася. Навіть з удосконаленнями протягом сезону, машина залишалася незадоволеною, дозволяючи Чжоу та Боттасу витягти весь її потенціал, не погіршуючи ситуацію.

Керівник Sauber, Алессандро Алунні Браві, розуміє важку роботу попереду, наголошуючи на командній роботі та наполегливості. Оскільки Audi готується придбати Sauber у 2026 році, зміни вже відбуваються. Примітно, що Джеймс Кі є технічним директором, а Чжоу залишили на наступний сезон. У наступному році Alfa Romeo матиме нову назву та імідж, а 1 січня тимчасово названа Stake F1 Team Kick Sauber буде знову змінена.

Тепер давайте переключимося на машину Red Bull, яка виграє чемпіонат. Як відзначили Люк Сміт і Дрю Джордан, інші команди почали наслідувати концепції автомобілів Red Bull, у тому числі Haas на Гран-при США. Зрозуміло, що Red Bull мав щось особливе, продемонстроване з самого початку в дизайні задньої частини автомобіля. Технічний директор П’єр Ваке вірить у те, що продуктивність автомобіля є доступною для водія, побічно киваючи на можливості Макса Ферстаппена.

Медлін Коулман проливає світло на роль тренера з продуктивності у Формулі-1, яку часто забувають. Це не лише фізичні тренування чи дієта; це також стосується психічного благополуччя водіїв. Бен Джейкобс, тренер Логана Сарджанта, розвинув свою підтримку за межі фітнес-процедур, включивши в неї харчування, розклад подорожей, керування часовим поясом і навіть приготування їжі, хоча сьогодні він делегує більше, ніж раніше.

Перш ніж закінчити, давайте зазирнемо в ексклюзивні запитання та відповіді Гюнтера Штайнера з The Athletic. Він ділиться ідеями, починаючи від гіпотетичних товариств на безлюдних островах і закінчуючи професійними роздумами, такими як упущена можливість підписати певного водія багато років тому.

Це все для цього випуску Prime Tire. Приєднуйтесь до нас знову, коли ми продовжимо історію Ф1 у 2024 році.

(Кредит зображення: Gongora/NurPhoto через Getty Images)

🔗 https://theathletic.com/5163884/2023/12/27/alfa-romeo-f1-year-in-review-prime-tire/