Складний сезон Формули-1 2024 року від Mercedes AMG: Болід W15 у швидкісному проходженні поворотів

Estimated read time 1 min read

У своєму невпинному прагненні до слави Формули-1 команда Mercedes AMG Petronas увійшла в сезон 2024 року, озброєна надіями на новоспеченого претендента на перемогу в класі W15. Однак ейфорія від інновацій була приглушена низкою заплутаних ситуацій, що виникли на трасах, особливо в Саудівській Аравії – трасі, де високошвидкісна точність є запорукою успіху.

Хоча “Срібним стрілам” вдалося перетнути фінішну лінію попереду своїх головних суперників, Red Bull, боротьба стала більш жорсткою, оскільки вони опинилися позаду McLaren і Aston Martin в таблицях лідерів. Зараз Mercedes бореться з головоломкою, замаскованою під одиночний недолік – особливістю боліда W15, який відмовляється процвітати у швидкісних поворотах, виснажливою сумішшю несподіваного “відскоку”, зменшеної притискної сили та тьмяного зчеплення з дорогою, що призводить до втрати дорогоцінного часу кола.

Тото Вольфф, майстерний тактик на чолі Mercedes, сформулював це з поєднанням ясності та занепокоєння в Саудівській Аравії. Вольфф відверто проаналізував проблему, припустивши, що поза швидкісною дилемою їхні показники залишаються приголомшливими. Однак секундомір не бреше, і муки Mercedes стають очевидними при порівнянні телеметричних даних Джорджа Рассела з попередніх сезонів, які свідчать про вражаюче уповільнення – до 10 км/год повільніше – при проходженні критичних поворотів, таких як комплекс Turn 4.

Дійсно, іронію не втрачають ентузіасти та аналітики, які спостерігають, як Mercedes завойовує позиції в інших секторах траси, завершуючи кола з помітно кращим часом порівняно з минулими роками, особливо в швидкісних та середньо- і низькошвидкісних поворотах. Таке зіставлення малює картину автомобіля, який приховує прихований потенціал, скутий єдиною незрозумілою хворобою.

Загроза цієї проблеми ще більше посилюється дисонансом між поведінкою автомобіля на трасі та симфонією даних симуляції, створеної на заводі – дисгармонія, яка змушує водіїв та інженерів шукати рішення в загадці, де зчеплення з дорогою здається таким же швидкоплинним, як пісок, що вислизає крізь пальці.

Ендрю Шовлін, наріжний камінь інженерії Mercedes, поділяє здивування з приводу мінливих рівнів зчеплення і пропонує ретельно зосередитися на майбутній гонці в Мельбурні, натякаючи на схожість вимог до траси, які необхідно терміново вирішити, щоб уникнути повторення неприємностей.

Більше того, роздуми Джорджа Рассела після гонки відкрили ще один загадковий шар: Mercedes демонструє приголомшливий темп під час перших сесій уїк-енду Гран Прі, а потім спостерігає, як він знижується в міру того, як траса розвивається і конкуренти пристосовуються.

Повернувшись до своєї фортеці в Бреклі, уми Mercedes палають стратегічними перестановками та ітеративними експериментами – один з яких може побачити повернення попередньої специфікації підлоги, що є вивертом, аби вивести на чисту воду будь-які непередбачувані недоліки, що з’явилися в результаті нещодавніх модернізацій. Гран-прі Мельбурна, що наближається, стає не просто черговим видовищем у календарі Формули-1, але й горнилом для Mercedes, де вони перевіряють свої зусилля, спрямовані на виправлення ситуації, особливо в умовах стрімких і вимогливих випробувань Альберт-парку.

Таким чином, для Mercedes це не просто битва з невблаганним часом або з їхніми давніми конкурентами; це пошук відповідей на загадку, загорнуту в вуглецеве волокно і швидкість, – загадку, яка визначить наратив їхньої кампанії 2024 року.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/what-the-data-tells-us-about-mercedes-latest-f1-problems/10588726/