Боротьба Джорджа Рассела з непослідовним виступом Mercedes W15 в гонці Формули-1 в Джидді

Estimated read time 1 min read

Минулих вихідних на довгоочікуваній гонці Формули-1 в Джидді Джордж Рассел з Mercedes продемонстрував вражаючу швидкість під час практики, але в підсумку фінішував на скромному шостому місці серед висококонкурентного поля. Загадкова природа Mercedes W15 спантеличила Рассела, коли він зіткнувся з дивним падінням продуктивності впродовж уїк-енду.

Спочатку він показав друге найшвидше коло у вільній практиці 2 (FP2), а потім Mercedes Рассела засяяв на вулицях автодрому в Джидді. Надії були великими, оскільки в таборі Mercedes прагнули повторити свій домінуючий результат, досягнутий на відкритті сезону в Бахрейні. Там вони з напарником Льюїсом Хемілтоном задали темп, що змусило багатьох заговорити про відродження “Срібних стріл”.

Однак у день гонки історія набула несподіваного повороту. Незважаючи на те, що Лендо Норріс з McLaren ненадовго вирвався вперед після стратегічного подовження своєї першої гонки, уїк-енд не завершився для Рассела подіумом. Ранній автомобіль безпеки, що з’явився через невдале зіткнення Ленса Стролла з бар’єрами, переставив акценти в групі, але Рассел зміг відіграти лише одну позицію за весь час гонки.

Говорячи про коливання результатів, Рассел не вказував пальцем на команди-суперники, які вдосконалювали свій темп, а скоріше на машину Mercedes, яка втрачала свою потужність з кожною сесією. “Нас не наздоганяє прогрес, скоріше, нам заважає наш регрес”, – можливо, філософськи розмірковував Рассел, повторюючи почуття, якими він поділився з пресою. Суть, підкреслив він, полягала в тому, щоб розшифрувати нестабільну поведінку W15: спалахи потенціалу в одну мить і відступ в іншу.

Незважаючи на законні побоювання, Рассел залишився оптимістом щодо напруженої гонки за лідерами Red Bull, відзначивши вузьку відстань, що відокремлює групу переслідування, включаючи McLaren, Aston Martin і трохи випереджаючу Ferrari, пілотовану Шарлем Леклерком.

Оглядачі відзначили, що Рассел посів шосте місце, відставши від тріумфатора Макса Ферстаппена всього на 40 секунд. Серхіо Перес і Леклер замкнули подіум, в той час як новачки, такі як Оскар Піастрі з McLaren, випередили Рассела, а ветеран Фернандо Алонсо вразив на єдиному Aston Martin, що залишився після відставки Стролла.

Про гонщиків Mercedes, Рассела та Хемілтона, шепотілися, нарікаючи на безперервні підстрибування їхніх машин протягом усього уїк-енду. Однак у своєму діалозі з Autosport Рассел натякнув на більш глибокі складнощі, поховані в хитросплетіннях W15 і вибагливих шинах Pirelli. Відповідь на їхню загадку залишалася оповитою таємницею, але рішучість розгадати її була очевидною.

Для шанувальників, які заглиблюються в технічний балет Формули-1, загадка Мерседеса представляє собою розповідь, настільки ж захоплюючу, як і самі перегони. З автомобілем, здатним розвивати величезну швидкість, але схильним до раптової млявості, пошук стабільності стає сізіфовим завданням, яке можна подолати лише за допомогою глибокого самоаналізу та інженерного блиску. З розгортанням сезону всі погляди будуть прикуті до того, чи зможуть шановані Срібні стріли розгадати загадку W15 і повернутися до боротьби за вершину Формули-1 зі своєю славнозвісною енергією.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/russell-mercedes-getting-slower-during-f1-rounds-instead-of-rivals-improving/10585798/