Вражаючий дебют Олівера Бірмана у Формулі 1 на Гран-прі Саудівської Аравії

Estimated read time 1 min read

За хвилюючого повороту подій, Олівер Бірман, висхідна зірка Академії гонщиків Ferrari, справив неабияке враження на Гран-прі Саудівської Аравії. Висунутий на старт в одинадцятій годині, щоб замінити хворого Карлоса Сайнса, який був змушений пропустити гонку через гострий апендицит, Бірман продемонстрував врівноваженість і талант далеко за межами своїх 18 років під час свого дебюту в третій практичній сесії Формули 1 (FP3).

Майстерність Бірмана стала очевидною вже під час першого заїзду, де він швидко адаптувався до боліда SF-24, забезпечивши собі несподіване, але вражаюче 11-е місце у кваліфікаційних заїздах. У фінальних перегонах він продемонстрував неабияку майстерність, фінішувавши на заслуженому сьомому місці – небагато новачків спромоглися досягти такого результату з такою витонченістю.

Вболівальники та шанувальники Формули-1 ледве стримували своє захоплення молодим британцем, чий виступ отримав схвальні відгуки від титанів спорту.

Льюїс Гамільтон, Джордж Рассел та Ландо Норріс не соромилися висловлювати свої привітання в межах паркової ферми, що свідчить про майстерність Беармена, яка тільки зароджувалася. Більше того, Чарльз Леклерк, досвідчений товариш Бірмана по команді, не міг не висловити свого здивування бездоганною інтеграцією та конкурентоспроможністю новачка.

Сам Бірман, принижений цією обставиною, насолоджувався думкою про перегони поряд з героями свого дитинства, навіть розповів про фізичні навантаження на виснажливій трасі в Джидді, яку він порівняв з “проходженням 50 кваліфікаційних кіл”, зважаючи на її низьку деградацію, але високу бічну перевантажувальну силу. Гамільтон був там, щоб простягнути руку допомоги, в буквальному сенсі, допомагаючи виснаженому новачку вийти з машини після перегонів.

Незважаючи на раптове підвищення до головної події, перебування Бірмана в резерві Ferrari – доповнене приватними тестами та роботою з Haas в FP1 і тестах – заклало міцний фундамент для його врівноваженого переходу. Що вирізняло його на фоні великої кількості талантів, так це його непохитний характер, особливо під час бурхливих перших кіл гонки та наступних рестартів, що свідчило про зрілість, яка суперечила його обмеженому досвіду.

Впевнений підхід молодого гонщика був очевидним, коли він звертався до ЗМІ, вказуючи на те, що, незважаючи на атмосферу високого тиску, він відчував дивовижне відчуття закономірності на старті гонки. Бірман мудро зауважив, що з роками зберігати холоднокровність, а не піддаватися хвилюванню, є ключем до успіху – урок, який допоміг йому піднятися в класі з F4 до F3.

Не обійшлося без труднощів, оскільки Бірман зізнався, що швидко “вчився на роботі”, особливо в тонкому мистецтві розгортання енергії, де його спочатку перевершували Юкі Цунода і Ніко Хюлькенберг. Проте він швидко адаптувався, продемонструвавши стратегічну дисципліну, що призвело до похвального маневру над Цунодою, і впевнений темп, який тримався протягом всієї гонки.

Цей несподіваний проблиск потенціалу Бірмана не тільки захопив прихильників Ferrari, але й підкреслив ключову роль автошкіл у підготовці майбутніх чемпіонів Формули-1. Бездоганний виступ Бірмана на такій складній трасі, як Джидда, розповідає історію про стійкість, зростання та непохитний дух, характерний для найкращих гонщиків Формули-1. Це історія, яку, безсумнівно, з нетерпінням переповідатимуть у міру того, як розвиватиметься його кар’єра.

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/bearman-hamilton-pulling-me-out-of-the-car-after-physical-f1-debut/10585930/