Red Bull Racing стикається з внутрішньою драмою напередодні сезону Формули-1 2023 року

Estimated read time 1 min read

У той час як ентузіасти Формули-1 готуються до сезону 2023 року, ескалація внутрішньої драми в Red Bull Racing стала головною темою для розмов за межами траси.

Гуркіт всередині видатної стайні став очевидним після того, як Йос Ферстаппен, батько чинного чемпіона Макса Ферстаппена, публічно висловив своє занепокоєння тим, що команда може розпастися під керівництвом Крістіана Хорнера.

Це питання привернуло увагу гоночного світу на початку лютого, коли Red Bull GmbH розпочала розслідування звинувачень у неналежній поведінці Хорнера. Після періоду розслідування, проведеного незалежною стороною, звинувачення були зняті, залишивши місце для апеляції з боку скаржника. За цією закритою главою послідував суперечливий поворот, коли нібито викривальні повідомлення між Хорнером і жінкою-обвинувачем потрапили до інсайдерів “Формули-1” і світових засобів масової інформації.

У світі гран-прі, де рев двигунів часто може заглушити шепіт розбрату, варто відзначити, коли хтось на кшталт Йоса Ферстаппена висловлює свою позицію. Йос, ветеран Формули-1 з середини 90-х до початку 2000-х, можливо, не має офіційної посади в Red Bull Racing, але його закулісний вплив як батька Макса не можна скидати з рахунків. Час його коментарів, опублікованих у Daily Mail та підхоплених голландським виданням De Telegraaf, свідчить про масштаби занепокоєння в команді.

Обидва інтерв’ю з Йосом відбулися, коли спільнота Формули-1 все ще насолоджувалася відблисками клінічного тріумфу Ферстаппена-молодшого в Бахрейні, де він проплив повз картатий прапор на комфортній відстані від Серхіо Переса, свого напарника по команді. Восьма перемога Макса поспіль мала б стати головним заголовком, але натомість виникли питання щодо згуртованості табору Red Bull. З огляду на те, що Джос був помічений в одязі Red Bull під час тренувальних сесій, а старший Ферстаппен дистанціювався від витоку приватних повідомлень у четвер, фокус уваги змістився на відчутний поділ в команді.

Red Bull Racing, однак, намагається загасити цей спекулятивний вогонь, підкреслюючи єдність команди та особливу концентрацію на майбутніх гонках. Сам Хорнер підтримав ці настрої після гонки і підтвердив свою готовність керувати командою впродовж майбутнього календаря гран-прі.

Історичні паралелі можна провести з серединою 2007 року, коли скандал, що отримав назву “Шпигунський скандал“, огорнув McLaren, важковаговика на арені Формули-1. Як і тоді, коли суперечки за межами траси загрожували порушити динаміку команди, Red Bull зараз стикається з найсуворішим випробуванням на згуртованість в епоху після смерті Дітріха Матешица. Відсутність покійного співзасновника в паддоку посилила тиск на існуючу ієрархію, розпаливши припущення про перерозподіл влади.

У такому висококонкурентному середовищі навіть найменший натяк на нестабільність може викликати хвилювання в рядах. Найближчими днями буде ретельно перевірено тверду віру Макса в лідерство Хорнера та колективну стійкість команди. Коли цирк Формули-1 розгорне свій намет у Саудівській Аравії для другої гонки, спостерігачі та вболівальники будуть пильно стежити за тим, чи вдасться Red Bull затьмарити драму поза полем.

Для Red Bull Racing виклик надто очевидний: придушити внутрішні чвари і зберегти переможний імпульс, або ж ризикнути відкрити двері для конкурентів, таких як Mercedes. Бос команди Тото Вольфф вже наголосив на важливості продуктивності автомобіля для утримання найкращих гонщиків, викликавши тихі спекуляції на тему майбутнього складу своєї команди, якщо шальки терезів схиляться не на користь Red Bull.

Безсумнівно, ці події, що розгортаються, насичені конкурентною інтригою та прискореним серцебиттям, готові написати наступну главу в історії Формули-1, де гонитва за швидкістю на асфальті переплітається з танцем дипломатії за межами траси.

(Чільне фото: Клайв Мейсон/Getty Images)

🔗 https://theathletic.com/5313214/2024/03/03/jos-verstappen-christian-horner-red-bull/