Відродження Ferrari в Формулі-1: Освоєння управління шинами в 2023 році

Estimated read time 1 min read

У запеклій боротьбі Формули-1, де міліметри та мілісекунди часто відокремлюють переможців від переможених, одним з найважливіших факторів, що перебуває під пильною увагою, є управління шинамиахіллесова п’ята для Ferrari у минулорічній кампанії. Оглядаючи сезон 2023 року, можна помітити, що відбулася метаморфоза: болід Ferrari SF-24 нарешті демонструє свою доблесть на виснажливих гоночних дистанціях, що є значним зрушенням у порівнянні з минулим.

Підвищення продуктивності “коня-стрибунця” викристалізувалося в тріумф Карлоса Сайнса в Австралії та постійні фініші на подіумі в наступних Гран-прі, що свідчить про їх стратегічний прогрес. Тим не менш, директор команди Ferrari Фредерік Вассьєр після розгрому в Сузуці не вірить у те, що можна спочивати на лаврах. Його проникливість виявляє архітектора, який ретельно аналізує кожну деталь – чи то прохолодний клімат, чи то різноманітні поверхні треків, як ті, що будуть в Китаї, щоб гарантувати, що SF-24 продовжить своє відродження в стійкості до своєї гуми.

Тим не менш, Вассер визнає непередбачуваність шин – те, що працює в одній гонці, може не спрацювати в наступній. Це безперервна битва інженерної витонченості та стратегічної магії, битва, до якої Ferrari краще підготовлена в цьому сезоні, завдяки невпинній роботі над минулими помилками, включаючи гармонізацію стратегій гонщиків та налаштування болідів.

Ілюструючи свій прогрес, Вассер згадує Джидду та Мельбурн, де найшвидші кола були зафіксовані в хвості гонки, що свідчить про новознайдену технологію збереження шин Ferrari. Це нагадує шанувальникам минулі епохи “Формули-1”, коли такі герої, як Шумахер і Лауда, опановували делікатний танець швидкості та стійкості.

Suzuka, хоча і залишила Ferrari позаду Red Bull, надала життєво важливі дані – SF-24 добре стримує деградацію шини в прохолодних умовах під час тренувань, що є позитивним моментом, оскільки вони готуються зіткнутися з різноманітними температурами та умовами в усьому світі. Оцінка Вассера освіжаюче відверта, він не шкодує можливості вдосконалити свій підхід. Його слова підкреслюють гру з високими ставками у Формулі-1, де такі нюанси, як “налаштування двигуна” та “рівень пального”, диктують перебіг дня.

Більше того, у недільному виступі команди в Сузуці не було пропущено жодної дрібниці: стратегія, позиція на трасі, піт-стопи та темп були синхронізовані, як точно налаштований оркестр. Уважне око Вассера вже шукає ідеальних субот, але його задоволення синергією команди відчутне; кропітка робота Ferrari наразі виливається у вражаючі симфонії в дні гонок.

Для завзятого шанувальника Формули-1 шлях Ferrari в сезоні 2023 року – це мозаїка стратегічної виваженості та технічної досконалості, яка захоплює не менше, ніж основний наратив чемпіонату. Завдяки постійному вдосконаленню та адаптації до унікальних вимог кожної траси, італійська команда може стати сценаристом казки про порятунок – казки, яка поверне їх до зеніту слави Формули-1.

І поки триває марш чинних чемпіонів Red Bull, а в огляді Гран-прі Японії 2024 року з’явилося повідомлення про “відновлення нормального обслуговування”, науковці та ентузіасти Формули-1 завдяки інженерній розсудливості Вассера зрозуміють, що цей сезон Формули-1 може бути сповнений несподіванок і відродження Ferrari.

Це не викликає сумнівів – коли караван Формули-1 під прохолодним небом виїжджає на китайський асфальт, арена готується до чергової перевірки зміни шинної стратегії Ferrari, а для ентузіастів кожне коло в цій сазі відкриває нову главу передчуттів.

Копирайт изображения: Mark Sutton / Motorsport Images

🔗 https://www.autosport.com/f1/news/vasseur-no-guarantee-that-ferrari-f1-tyre-issues-are-resolved/10596480/